Αγώνας στη Μόσχα για να αυξηθούν οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία μας

41

Αγώνα δίνουν από σήμερα στην  τουριστική έκθεση ΜΙΤΤ 2019 στη Μόσχα ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες για να αυξήσουν τις κρατήσεις  στα ξενοδοχεία της Ρόδου  το φετινό καλοκαίρι.

Στόχος όπως τόνισαν μιλώντας στο skyrodos.gr η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου και ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος από τη Μόσχα είναι η αύξηση των κρατήσεων αλλά και η προσέλκυση τουριστών υψηλού επιπέδου.

«Θέλουμε και από τη συμμετοχή μας στην τουριστική έκθεση της Μόσχας να έχουμε θετικά αποτελέσματα σε ότι αφορά τις αφίξεις στη Ρόδο το φετινό καλοκαίρι.  Το 2019 θα είναι ικανοποιητική χρονιά. Στόχος μας είναι να στραφούμε  σε τουρίστες υψηλού οικονομικού επιπέδου», δήλωσε η κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου.

Με πλούσιο  ενημερωτικό υλικό άφθονα τοπικά προϊόντα πολύ καλά προγράμματα διαμονής  οι επιχειρηματίες της Ρόδου κάνουν αγώνα σε μια αναπτυσσόμενη αλλά δύσκολη αγορά.

«Θέλουμε να κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα. Η  Ρωσική αγορά παρουσιάζει υστέρηση. Εμείς θέλουμε να αλλάξουμε αυτό το δεδομένο και να καταστεί και πάλι η Ρόδος πρώτη επιλογή τους για  διακοπές», είπε η αντιδήμαρχος Τουρισμού και πρόσθεσε ότι η Ρωσική αγορά έχει τη δυναμική για να κάνει τη διαφορά.

Σε ερώτηση σχετικά με τις δράσεις που έχουν σχεδιαστεί από τη Διεύθυνση Τουρισμού η κ. Χατζηλαζάρου δήλωσε:

«Προβάλουμε το θεματικό τουρισμό που αγαπούν οι Ρώσοι. Διαφημίζουμε τις δυνατότητες που έχει η Ρόδος. Στόχος μας είναι κυρίως τα ΜΜΕ και οι δημοσιογράφοι και bloggers. Mέσα από τη διαφήμιση θα κινήσουμε το ενδιαφέρον . Τα τοπικά προϊόντα  και η γαστρονομία  θα είναι τα εργαλεία μας»

Γ. Ματσίγκος : «Λιγότερες οι προγραμματισμένες πτήσεις»

Τα  πρώτα μηνύματα δεν είναι θετικά καθώς οι προγραμματισμένες πτήσεις από τη Ρωσία είναι μειωμένες.

« Οι κρατήσεις δείχνουν να παρουσιάζουν μείωση όχι μεγάλη. Παρόλα αυτά είμαστε αισιόδοξοι. Γνωρίζουμε άλλωστε ότι για να αλλάξει η κατάσταση χρειάζεται πολύ δουλειά εγρήγορση και προβολή», τόνισε ο κ. Γιώργος Ματσίγκος.

Σε ερώτηση αν υπάρχει ενδιαφέρον για τη Ρόδο  ο  κ. Ματσίγκος δήλωσε:

«Υπάρχει ενδιαφέρον για τη Ρόδο. Αυτό δεν έπαψε ποτέ.  Το νησί έχει ζήτηση. πελατεία μας είναι οι τουρίστες υψηλού επιπέδου και αυτοί θα μας έρθουν και φέτος από τη Ρωσία. Δίνουμε αγώνα για να κρατήσουμε τις αφίξεις τουλάχιστον στα περσινά επίπεδα».

Ωστόσο αρκετοί Ρώσοι έχουν επιλέξει φέτος να κάνουν διακοπές στην Τουρκία και την Τυνησία.

Αυτοί είναι σύμφωνα με τον κ. Ματσίγκο  πελάτες που επιλέγουν τα συνηθισμένα πακέτα All Inclusive και φέτος έχουν βάλει στόχο να κάνουν διακοπές σε άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Η τουριστική έκθεση στη Μόσχα θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 14 Μαρτίου.

 Τα στοιχεία από το  Coral Travel

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν  όμως, οι πωλήσεις του Ρώσου τουρ οπερέιτορ Coral Travel για Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Τυνησία όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα tornosnews.gr

Στο πρώτο δίμηνο του 2019, οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 57% σε σχέση με πέρυσι, όμως αυτό το υψηλό ποσοστό οφείλεται στη χαμηλή ζήτηση πέρυσι.

Για την Ελλάδα η αύξηση φτάσει στο 20,9%, για την Τουρκία στο 25,8%, για την Ισπανία στο 47,8% και για την Τυνησία στο 32,1%.

Για Ελλάδα, ο τουρ οπερέιτορ έχει φέτος προγράμματα μόνο για νησιωτικούς προορισμούς – την Κρήτη, τη Ρόδο, την Κέρκυρα και την Κω.

Πτήσεις προς την Κρήτη θα υπάρχουν από 11 πόλεις της Ρωσίας (από 15 πέρυσι) και στη Ρόδο από 5 πόλεις (υπήρχαν 7). Οι πτήσεις προς Κω και Κέρκυρα, όπως και το παρελθόν έτος, παρέχονται μόνο από τη Μόσχα.

H τουριστική έκθεση ΙΤΒ BERLIN 2019

Αγώνας δόθηκε και στην τουριστική έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο και ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή.

«Τα μηνύματα είναι αισιόδοξα. Η Ρόδος είναι αγαπημένος προορισμός. Τον επιλέγουν  οι Γερμανοί για τις διακοπές τους.   Πληροί όλες τις προδιαγραφές που ζητούν. Εκτιμώ ότι η ζήτηση θα κρατηθεί στα ίδια με πέρσι επίπεδα.  Η σεζόν του 2019 θα εξελιχθεί ομαλά», δήλωσε η αντιδήμαρχος Τουρισμού  κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου.