Δυσκολεύτηκαν στα μαθητικά οι μαθητές στις Πανελλήνιες

76

Ως αυξημένης δυσκολίας και απαιτήσεων χαρακτηρίζει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) τα θέματα των Μαθηματικών που «έπεσαν», κατά τις Πανελλαδικές 2019, τόσο στους υποψηφίους των ΕΠΑΛ όσο και σε εκείνους των ΓΕΛ.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, η ΕΜΕ αρχικά εστιάζει στα θέματα των Μαθηματικών (Αλγεβρα) στα οποία διαγωνίστηκαν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές 2019 , το περασμένο Σάββατο, 8 Ιουνίου (δείτε τις απαντήσεις για τα Μαθηματικά στις Πανελλαδικές 2019 για τα ΕΠΑΛ εδώ).

Η ΕΜΕ σημειώνει σχετικά ότι «τα θέματα χαρακτηρίζονται δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά», υπενθυμίζοντας ότι κατά τις Πανελλήνιες του 2018 «το ποσοστό των μαθητών που ήταν κάτω από τη βάση ήταν 84%». Η Μαθηματική Εταιρεία, επιπλέον, τονίζει ότι «το ύφος και η δυσκολία των θεμάτων απέχει πάρα πολύ από τη σχολική πραγματικότητα των ΕΠΑΛ».


Σε ό,τι αφορά τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού στις Πανελλαδικές 2019 που έδωσαν σήμερα, 10 Ιουνίου, οι απόφοιτοι των ΓΕΛ, η ΕΜΕ σχολιάζει κάθε θέμα ξεχωριστά.

Όπως αναφέρει το Θέμα Α περιείχε θεωρία από το σχολικό βιβλίο «με αυξημένες απαιτήσεις» και στο Θέμα Β ελέγχθηκαν «βασικές γνώσεις Ανάλυσης». Επιπλέον, το Θέμα Γ είχε πολλά ερωτήματα που κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης, ενώ «το ερώτημα Γ3 θα δυσκολέψει αρκετούς υποψηφίους» αναφέρει η ΕΜΕ. Το Θέμα Δ στις Πανελλαδικές 2019, κατά την ΕΜΕ, «παρουσιάζει αυξημένη δυσκολία».

Πηγή: iefimerida.gr