Η διανομή φαγητού ή καφέ μέσα στη βροχή ή το πολύ κρύο και οι κίνδυνοι του δρόμου είναι μια δουλειά που πολλοί θεωρούν εύκολη και απλή.

Άνθρωποι που μας εξυπηρετούν μέσα στην άνεση του σπιτιού ή της επιχείρησης ή του γραφείου μας, βιώνουν πολλές φορές τις ιστορίες τρέλας που ζουν καθημερινά κάνοντας delivery.

Ένας εξ αυτών ο κ. Θάνος Λάππας που μοιράσθηκε μαζί μας ραδιοφωνικά στον sky την εμπειρία του, μετά από 10ετή ενασχόληση με το συγκεκριμένο επάγγελμα. Ο κ. Λάππας παραδέχθηκε ότι πολλές φορές ο ίδιος και οι συνάδελφοι του διανομείς αναγκάζονται ν’ ανοίξουν παραπάνω το “γκάζι” στα μηχανάκια, για να προλάβουν να πάνε την παραγγελία όπως πρέπει στον πελάτη και να μη δυσαρεστήσουν κανέναν, ώστε να μην χαθεί η πελατεία από την επιχείρηση και να μην εισπράξουν τη γκρίνια του πελάτη ή του εργοδότη, με τον όποιο κίνδυνο βέβαια για την σωματική τους ακεραιότητα ή την πρόκληση ατυχήματος.

Ο ίδιος εργάσθηκε για πολλά χρόνια σε delivery σουβλατζίδικου, μάλιστα διατηρούσε και δική του επιχείρηση οβελιστήριου, ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε γνωστή καφετέρια της πόλης μας, όπου έχει αναλάβει την πρωινή βάρδια διανομής μέχρι και τις 3 το μεσημέρι.

“Οι ντελιβεράδες τρέχουν ασταμάτητα για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών, αδιαμαρτύρητα, γιατί ο πελάτης… έχει πάντα δίκιο», θα πει χαρακτηριστικά, ενώ ερωτηθείς αν έχει τύχει απρεπούς συμπεριφοράς από περίεργους και ιδιότροπους πελάτες, απάντησε ότι κατά καιρούς έχει ακούσει πολλά…”γαλλικά” με απίστευτους χαρακτηρισμούς, άλλοι επιλέγοντας να επιστρέψουν την παραγγελία, άλλοι αρνούμενοι να πληρώσουν το λογαριασμό, διαμαρτυρόμενοι ότι ήταν παγωμένο το φαγητό ή ο καφές που παρέλαβαν ή επειδή η παραγγελία έφθασε με καθυστέρηση.

Ως προς το φιλοδώρημα, θα πει ότι δίνουν οι περισσότεροι πελάτες, αλλά αρκετά πιο μειωμένο, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Αν πας την παραγγελία χωρίς λάθη και χωρίς καθυστέρηση, τότε είναι ευχαριστημένοι, θα σου χαμογελάσουν και φέρονται ευγενικά, αν αργήσει, δυσανασχετούν ή στραβώνουν… Μου έχει τύχει πολλές φορές να μου μιλήσουν απότομα επειδή καθυστέρησε η παραγγελία, ενώ δεν φταίω. Αν είναι μεγάλος ο όγκος των παραγγελιών, θα αργήσουν, δεν γίνεται να φθάσουν όλες ταυτόχρονα σε διαφορετικά σημεία”, επισήμανε σχετικά.

Καταλήγοντας, σημείωσε ότι με αρκετούς επαναλαμβανόμενους πελάτες, έχει αναπτυχθεί πλέον και μία σχέση πιο φιλική, ενώ ο ίδιος όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοι του διανομείς που είναι αρκετά χρόνια στη δουλειά, έχουν μάθει μέχρι και το πως πίνει ο κάθε πελάτης τον καφέ ή πως επιθυμεί να είναι το φαγητό του. Επίσης αρκετοί αποφεύγουν να παραγγείλουν εν μέσω έντονης βροχής -όπως χθες που άνοιξαν οι ουρανοί πάνω από τη Ρόδο- για να μην ταλαιπωρήσουν τους ντιλιβεράδες, υπάρχει όμως και μία μικρή μερίδα πολιτών που αδιαφορεί για το αν θα θέσει σε κίνδυνο τους ανθρώπους αυτούς, όμως οι περισσότεροι επιχειρηματίες -λογικά σκεπτόμενοι- αρνούνται να στείλουν τις παραγγελίες σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

 3,711 total views,  4 views today