Καταγγελία του Στράτου Καρίκη στον ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές ρεύματος

269

Ο υπ.Δήμαρχος της ΝΕΑΣ ΜΕΡΑΣ για τη Ρόδο κ.Στράτος Καρίκης,  προχώρησε σήμερα σε δημόσια παρέμβαση για το ζήτημα των συνεχών διακοπών ηλεκτροδότησης που λαμβάνουν χώρα στο νησί.

Προέβη σε καταγγελία προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ κ.Στέφανο Οκταποδά για τις συνεχείς διακοπές ρεύματος στο νησί αλλά και τα προβλήματα που έχουν προκύψει , όπως αυτό που καταγράφηκε στις 24 Ιανουαρίου με το σύστημα ενεργοποίησης – απενεργοποίησης των μειωμένων και ειδικών τιμολογίων των καταναλωτών, γεγονός που θα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες χρεώσεις των καταναλωτών.

Ο Στράτος Καρίκης αναφέρει ότι οι διακοπές ρεύματος στη Ρόδο τείνουν να γίνουν συνήθεια και κανόνας ενώ στον Έμπωνα υπήρχαν πολύωρες διακοπές στην ηλεκτροδότηση την Τρίτη το βράδυ και την Τετάρτη το πρωί.

Ζητά από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ υπεύθυνη ενημέρωση αλλά και να κατατεθεί το πόρισμα της Ειδικής Επιτροπής που συστήθηκε για να διερευνήσει τα αίτια των διακοπών ηλεκτροδότησης, που δεν δικαιολογούνται από τη στιγμή μάλιστα που έχουν τεθεί σε λειτουργία και οι 7 μονάδες του νέου εργοστασίου στη Νότια Ρόδο.

Επόμενη κίνηση η κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς 

Ο Στράτος Καρίκης  προειδοποιεί και εκφράζει την έντονη ανησυχία του για ενδεχόμενες διακοπές στην ηλεκτροδότηση του νησιού μέσα στην τουριστική περίοδο, κάτι που θα ήταν καταστροφικό για το νησί και τον τουρισμό μας.

Ζητά επίσης από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν αυξημένες χρεώσεις στους καταναλωτές της Ρόδου  με μειωμένα και ειδικά τιμολόγια λόγω της βλάβης του συστήματος.

Ο υπ. Δήμαρχος της ΝΕΑΣ ΜΕΡΑΣ για τη Ρόδο κ.Καρίκης, αναφερόμενος στην καταγγελία του, δηλώνει:

‘’ Στη Ρόδο πρέπει να ασχοληθούμε με τα πραγματικά προβλήματα. Προχώρησα σήμερα σε καταγγελία στο Δ/ντα Σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές ρεύματος που τείνουν να γίνουν συνήθεια και κανόνας. Ζήτησα έγγραφη και υπεύθυνη ενημέρωση για το πόρισμα της Επιτροπής, τη στιγμή που λειτουργεί το νέο εργοστάσιο στη Ν.Ρόδο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Ζήτησα επίσης να μην υπάρξουν αυξημένες χρεώσεις στους καταναλωτές της Ρόδου με μειωμένα και ειδικά τιμολόγια λόγω της βλάβης στο σύστημα. Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια, αν δεν υπάρξει απάντηση και αν δεν επιλυθεί το πρόβλημα, τότε η επόμενη κίνηση θα είναι η κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς.’’