Σε ανακοίνωση προέβη το MέΡΑ 25 Δωδεκανήσου με αφορμή τη νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος στην οποία προέβη η περιφερειακή αρχή για την διαχείριση της προβολής βίντεο που διαθέτει.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρονται τα ακόλουθα:

Πρόκληση αποτελεί και αυτό δεν είναι  υπερβολή, η νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος, σύμφωνα με την οποία η περιφερειακή αρχή, αναζητεί   ενδιαφερόμενο στο πλαίσιο της διαχείρισης προβολής βίντεο που διαθέτει, στα τοπικά μέσα, με σκοπό την προώθηση του τουριστικού προϊόντος.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη διαχείριση  και μόνο  βίντεο από το αρχείο της  Περιφέρειας  έως και 15 Οκτωβρίου 2021. Δεν θα προβεί δηλαδή σε νέα παραγωγή, αλλά απλά  θα κάνει τη μοιρασιά, στα ΜΜΕ.

Συγκεκριμένα θα  διανείμει : Την προβολή βίντεο διάρκειας 00,30 sec σε τουλάχιστον δεκαπέντε (15) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ( τηλεόραση, sites) της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου.

Η προβολή στα μέσα θα γίνει ως εξής:

Α) Τηλεόραση – Πέντε προβολές ημερησίως σε ζώνες υψηλής τηλεθέασης.

Β)Sites -Προβολή του βίντεο στην κεντρική σελίδα του site

Για τη  διανομή του  βίντεο, στα Μέσα Ενημέρωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ο ανάδοχος θα λάβει 37.138,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Είναι πολλά τα λεφτά που δίνονται, δήθεν για την τουριστική προβολή μιας και το σποτ θα παίζει μόνο στα Δωδεκάνησα και κανένα αποτέλεσμα δεν θα έχει, στην αύξηση των κρατήσεων στα ξενοδοχεία , απλά θα ενισχύσει τους λιβανιστές της περιφερειακής αρχής.

Ποιοι είναι οι λόγοι που αποφασίστηκε, να δοθεί ένα τόσο μεγάλο ποσό για ένα έργο που δεν υπάρχει;

Την ώρα που η πανδημία έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις είναι προκλητικό και ταυτόχρονα απαράδεκτο, να γίνεται σπατάλη δημοσίου χρήματος.

Αν τα χρήματα αυτά δαπανούνταν για την  αγορά rapid test  για τους εργαζόμενους  ή για τη διενέργεια ελέγχων, στις πύλες εισόδου του νησιού,  ουδέν αρνητικό σχόλιο θα γίνονταν.

Όμως  ο διαγωνισμός που είχε γίνει για την αγορά rapid test  ακυρώθηκε και όπως γνωρίζουμε, δεν συνεχίστηκε ενώ η πανδημία όχι μόνο δεν έχει αντιμετωπιστεί αλλά πήρε  μεγαλύτερες διαστάσεις αφού τα  κρούσματα του κορονοϊού, συνεχώς αυξάνονται.

Η Ρόδος έχει ήδη  ενταχθεί στο βαθύ κόκκινο του ECDC. Δεν θα έπρεπε να δαπανηθούν χρήματα, ώστε να αντιμετωπιστεί η δύσκολη κατάσταση;

Παρά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης, οι εμβολιασμοί  δεν προχωρούν όπως και όσο πρέπει,  για να κτισθεί το τοίχος ανοσίας.

Για να καμφθούν οι αντιδράσεις, χρειάζεται περισσότερη καμπάνια αλλά και πρωτοβουλίες  που θα κάμψουν τις όποιες αντιστάσεις όσων αντιδρούν χωρίς ουσιώδη λόγο, όπως αυτή που ανέλαβε η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, που όχι μόνο θα στείλει κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στα μέλη της για τον εμβολιασμό των εργαζομένων στους χώρους εργασίας τους χωρίς ραντεβού, αλλά θα μεταφέρει κιόλας όσους θέλουν  στα πλησιέστερα σημεία εμβολιασμού.

Θα χρειαστούν επίσης χρήματα, για τις επιχειρήσεις στην περίπτωση που η σεζόν είτε ολοκληρωθεί γρηγορότερα ή δεν έχει τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα.

Αντί αυτών όμως, η περιφερειακή αρχή περιφρόνησε τις ανάγκες της κοινωνίας και των πολιτών και επέλεξε το δρόμο της πρόκλησης και της σπατάλης του δημοσίου χρήματος, προς ίδιον όφελος.

 941 total views,  4 views today