Ανανέωση:

Μπράβο!

  • Ομολογουμένως η κίνηση για τον συντονισμό της προβολής του νησιού βρίσκει τους πάντες σύμφωνους. Δυστυχώς, άργησαν να καταλάβουν πως χωρίς προβολή δεν θα έχουμε αποτελέσματα. Δυστυχώς άργησαν να καταλάβουν πως η Ρόδος είναι προορισμός που χρειάζεται προβολή και διαφήμιση 

Τελικά κοιμούνται κι ονειρεύονται τον…Sky! Και αυτό προκύπτει με όσα κάνουν και με όσα λένε. Μακάρι όσα κάνουν να είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά πάντως αυτά που τώρα αποφάσισε το «παρεάκι» σε πλήρη σύνθεση, είναι ολίγον …μετά την …γιορτή!

Επί της ουσίας: Την Γιοχάνα Στραντ που αναλαμβάνει ρόλο εκπροσώπου Τύπου για την προβολή της Ρόδου στα ξένα μέσα ενημέρωσης, παρουσίασαν σήμερα το πρωί σε κοινή συνέντευξη Τύπου, Περιφερειάρχης και Δήμαρχος, παρουσία της γνωστής “παρέας” κι εκπροσώπων φορέων.

Ο κ. Χατζημάρκος κατά την προσφιλή του μέθοδο, θέλησε και σήμερα να παραδώσει μαθήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας, έχοντας πάντα στο νου τον… Sky, εξαπολύοντας επίθεση στα μέσα ενημέρωσης που δεν ανήκουν στην “αυλή του”.

Μάλιστα έκανε συστάσεις για την ενημέρωση του κόσμου από “αξιόπιστα” μέσα ενημέρωσης “για ασφαλή κι έγκυρη ενημέρωση, για να μην πέφτετε εσείς και οι τηλεθεατές, ακροατές κι αναγνώστες σας θύματα fake news και κομπλεξισμού…”, όπως είπε χαρακτηριστικά.

“Είμαστε όλοι οι φορείς εδώ για να εγγυηθούμε την ποιότητα της ενημέρωσης που θα λαμβάνετε μέσα από το μηχανισμό που έχει στηθεί. Το “επιστολόχαρτο” που θα βγαίνει προς όλα τα μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης, θα έχει τα λογότυπα όλων των φορέων που παρίστανται σήμερα εδώ (Περιφέρεια, Δήμος, ΕΒΕΔ, ΕΞΡ, Ενωση Τουριστικών Γραφείων, Οικονομικό Επιμελητήριο, ΕΣΡ και ΕΚΡ)”, πρόσθεσε σχετικά.

Ξεκινώντας τη συνέντευξη Τύπου ο κ. Χατζημάρκος ισχυρίσθηκε πως “Θα πρέπει να δώσουμε χώρο με όρους επαγγελματισμού. Η Γιοχάνα Στραντ θα εκπροσωπήσει τον τουριστικό προορισμό της Ρόδου σε όλα τα ξένα ΜΜΕ. Το μήνυμα που θα φεύγει θα είναι ένα και ενιαίο. Όλοι εμείς θα φροντίσουμε να μην είμαστε παραφωνία σ’ αυτό και παρακαλώ και όσους δεν είναι παρόντες και έχουν δημόσιο αξίωμα να αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια. Η κ. Στραντ έχει πολύ μεγάλη εμπειρία στον Τουρισμό με χρήσιμη εμπειρία και εξαιρετικό βιογραφικό. Έχει ζήσει μάλιστα δέκα χρόνια στη Ρόδο και θα είναι το πρόσωπο του προορισμού στο εξωτερικό”.

Τέλος, υποστήριξε ότι “Η διαφημιστική καμπάνια -η οποία είναι επιστημονικά πολύ μελετημένη- τρέχει και πλέον θα βγαίνει με ενιαίο πρόσωπο και μια φωνή ο προορισμός. Το επόμενο διάστημα αναμένουμε αύξηση. Το στοίχημα φέτος είναι να δώσουμε το πιο μεγάλο και πλατύ μας χαμόγελο σ’ αυτούς που επιλέγουν τη Ρόδο και τα Δωδεκάνησα για να περάσουν τις διακοπές τους φέτος το καλοκαίρι, εν μέσω αυτής της δύσκολης συγκυρίας”.

Σημειώνεται πως καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου η κ. Παυλάκη, προσπαθούσε να προκαλέσει με τα λεγόμενα της, με την προσπάθεια της όμως να πέφτει στο κενό!

 

 2,785 total views,  6 views today