Ανανέωση:

Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου Γιάννης Πάππου μιλώντας στον sky για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις, τόνισε ότι η φετινή σεζόν είναι σχεδόν χαμένη και μπορεί τα μηνύματα να είναι ενθαρρυντικά για το επόμενο διάστημα, όμως σε καμία περίπτωση δε μπορούν να καλυφθούν οι τεράστιες απώλειες στην αγορά.

“Τα μηνύματα του Ιουλίου μπορεί να είναι ενθαρρυντικά, αλλά δεν είναι σε τέτοια ένταση, που να μας δίνει τέτοια οικονομικά εφόδια για να αντιμετωπίσουμε τις αντιξοότητες. Ευελπιστούμε βέβαια ότι μετά και το άνοιγμα των υπολοίπων τουριστικών “δεξαμενών” το οικονομικό κλίμα θα έχει μία βελτίωση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καλύψουμε τις απώλειες. Οπότε χρειάζεται από όλους σύνεση, σοβαρότητα και να συνεχίσουμε να τηρούμε τις υποδείξεις των ειδικών με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας έναντι της πανδημίας”, επισήμανε σχετικά.

Ο κ. Γιάννης Πάππου δήλωσε απόλυτα σύμφωνος με την πρόταση του Προέδρου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλη Κορκίδη, περί εμπάργκο στα τουρκικά προϊόντα, δίνοντας βαρύτητα στα δικά μας προϊόντα. Μετά και την επίσημη επιστολή που κατέθεσε στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, ο κ. Κορκίδας προτείνει ένα ψήφισμα διαμαρτυρίας, πως οι επιχειρηματίες δε θα εισάγουν και δε θα εξάγουν στην Τουρκία και οι καταναλωτές δε θα αγοράζουν τα προϊόντα με barcode που αρχίζει από 868 και 869.

Τέλος, ο Πρόεδρος του ΕΒΕΔ Γιάννης Πάππου αναφέρθηκε και στη δημιουργία του τηλεοπτικού σποτ από το Επιμελητήριο Δωδ/σου, με στόχο τη στήριξη των τοπικών καταστημάτων και της τοπικής οικονομίας σε συνεργασία με το Ρόδιο σκηνοθέτη Μιχάλη Μαυρομούστακο και τον ηθοποιό Βασίλη Γιακουμάρο, η παρουσίαση του οποίου γίνεται στο ΕΒΕΔ.”Όλοι οι συντελεστές που έχουν ασχοληθεί με αυτή την καμπάνια είναι Ρόδιοι”, τόνισε ο κ. Πάππου.

“Πρόκειται για την αρχή μιας καμπάνιας που στόχο έχει την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της κοινωνίας, ούτως ώστε να στηρίξει όλες τις τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες βιώνουν μια πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση και είναι πολύ σημαντικό για την κοινωνία μας να καταφέρουμε να τις κρατήσουμε ζωντανές και παραγωγικές στον παραγωγικό ιστό του νησιού”.

“Φανταστείτε να κλείσουν όλα αυτά τα μικρά καταστήματα στις γειτονιές μας ποιός θα είναι όχι μόνο ο οικονομικός, αλλά και ο κοινωνικός αντίκτυπος. Πρέπει να μάθουμε να στηρίζουμε τα μικρά μαγαζιά της γειτονιάς, δίνοντας όχι μόνο οικονομικές ανάσες, αλλά δημιουργούμε και κοινωνικές βάσεις για την πρόοδο κι ευημερία του τόπου”, είπε επιπροσθέτως.

 

 1,382 total views,  2 views today