Δεν έχουν το Θεό τους οι φαρσέρ που καθημερινά καλούν το ΕΚΑΒ και απασχολούν χωρίς λόγο το τηλεφωνικό κέντρο.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να μην μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Υπολογίζεται πως από τις κλήσεις που δέχεται καθημερινά το ΕΚΑΒ οι 150 είναι από φαρσέρ που είτε δεν μιλούν ή βρίζουν τους υπαλλήλους.

Όπως εξήγησαν στο Skyrodos.gr  έχει συμβεί πολλές φορές να είναι σε εξέλιξη περιστατικό να προσπαθούν να βοηθήσουν τραυματίες και να στείλουν ασθενοφόρα και να έχουν να αντιμετωπίσουν και τους φαρσέρ που δεν σταματούν να καλούν.


Η όχληση ξεκινά από νωρίς το πρωί και συνεχίζεται καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι αριθμοί των ενοχλητικών έχουν καταγραφεί όμως και τα στοιχεία έχουν διαβιβαστεί αρμοδίως.

Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας κ. Σάββας Καραταπάνης ζήτησε την παρέμβαση του Εισαγγελέα ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα.

Μιλώντας στον Sky ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ κ. Νίκος Τσιώρας τόνισε πως έχουν εντοπιστεί τρεις αριθμοί από τους οποίους έχουν γίνει οι κλήσεις προς την υπηρεσία.

” Το ΕΚΑΒ έχει καταγραφικό μηχάνημα και αναγνώριση κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο. Εντοπίστηκαν τρεις αριθμοί από τους οποίους έχουν γίνει τα τηλεφωνήματα. Όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεση του εισαγγελέα”, τόνισε.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι φαρσέρ που αφήνουν ανοικτό το τηλέφωνο με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το τηλεφωνικό κέντρο.

Τις ανάγκες του νησιού καλύπτουν 53 άτομα. Από αυτά οι τρεις είναι γιατροί . Υπηρετούν δύο διοικητικοί και 48 πληρώματα ασθενοφόρων. Υπάρχει προσωπικό στο τηλεφωνικό κέντρο. Στα επείγοντα υπηρετούν 32 άτομα. Αυτή η δύναμη στηρίζει τα τρια ασθενοφόρα που υπάρχουν στο νησί από τα οποία δύο στην πόλη και ένα στον Αρχάγγελο. Ουσιαστικά ένα και μοναδικό ασθενοφόρο καλύπτει τις ανάγκες όλων  των κοινοτήτων.

Συζήτηση πάντως για τις ελλείψεις του ΕΚΑΒ θα έχει ο κ. Τσιώρας τόσο με τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Χατζημάρκο όσο και με το νέο δήμαρχο κ. Αντώνη Καμπουράκη.