Απολαύστε τακτικές και πρακτικές της δημοκρατίας τους!

Οι πόρτες είναι  κλειστές και λειτουργεί το face control!Ουδέποτε, ακόμη και επί Ιταλών στρατιωτικών διοικητών δεν ήταν οι πόρτες κλειστές στο Κοινό και δεν γινόταν τέτοις έλεγχος!Σε ένα ιστορικά φορτισμένο κτήριο, έκανε παρεμβάσεις χωρίς άδειες απο την Αρχαιολογία, τη Διευθυνση Νεοτέρων Μνημείων, όταν ο κάθε απλός πολίτης για να κάνει μια αλλαγή, χρειάζεται ελέγχους, εγκρίσεις, Πολεοδομία, αρχιτεκτονική επιτροπή.Επι του προκειμένου παραβιαζονται ακόμη και οι στοιχειώδεις κανόνες πυρασφάλειας.

Ο ίδιος όρθωσε τείχη με γυψοσανίδες φτιάχνοντας προθαλάμους αυλικών που κάνουν face control στους πολίτες.
Χάλασε την εσωτερική αρχιτεκτονική και λειτουργικότητα του κτηρίου λες και οι Ιταλοί αρχιτέκτονες ήταν άσχετοι και ο ίδιος που φοιτησε αλλά δεν αποφοίτησε από το Πολυτεχνειο είναι σχετικός.
Ακόμα και επί de Vecci η πρόσβαση στην πόρτα του γραφείου του Στρατιωτικού διοικητή ήταν προσβάσιμη από τον διαδρομο. Δεν είχε προθαλάμους με πραιτοριανούς να τον φυλάνε.
Την ίδια στιγμή που υποκριτικά ο ιδιος συναντιόταν με τον κ. Καριδάκη της Εφορείας Νεοτέρων Μνημείων και τον πρόεδρο της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης Riches κ. Μαλλιαράκη για τη διάσωση της Παλαιάς Πόλης ως Ιστορικό μνημείο, ο ίδιος …άλλαζε τα …φώτα στο ιστορικο κτηριο.
Ο κ Μαλλιαράκης άραγε δεν είδε την αυθαίρετη κατασκευή προθαλάμου; Και ας πούμε ότι δεν την είδε, δεν αναρωτήθηκε που πήγε το μισό χερούλι των 100 χρόνων; Δεν παρατήρησε ότι ο Αυτοκράτορας αφού του αναγγείλουν την ταυτότητα των επισκεπτών πατάει ειδικό κουμπί κάτω από το γραφείο του Στρατιωτικού Διοικητού ώστε να ανοίξει η πόρτα;
Επί της ουσίας, το χερούλι το οποίο με ειδικό δίσκο κοπηκε και …πριονίστηκε για να λειτουγεί το κουμπί και ο έλεγχος, δεν ήταν εμπόδιο για να υπογραφεί συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με μια τριμερή προγραμματική σύμβαση ώστε να χρηματοδοτηθεί ο θεσμός “Ανοιχτές Πόρτες”.
Η Riches σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε τότε η Περιφέρεια, είναι μία εταιρία προστασίας πολιτιστικής κληρονομιάς που μεταξύ άλλων στοχεύει στην ανάδειξη και γνωριμία των κτηρίων του μεσοπολέμου 1912-1943 με το ευρύ κοινό!