Σε αγωνία και οι ναυτιλιακοί πράκτορες όλης της χώρας, αφού παραμένει κλειστό το yachting, περιμένοντας εναγωνίως ν’ ανοίξει ο κλάδος.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον sky η ναυτιλιακή πράκτορας Κατερίνα Παπαγεωργοπούλου, λόγω των συνεχών αναβολών της Κυβέρνησης ως προς το άνοιγμα του yachting από τις αρχές Μαίου ως σήμερα, έχουν ακυρωθεί όλες οι κρατήσεις του Ιουνίου προς Ρόδο, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να επιλέγουν την Κροατία και το Μαυροβούνιο.
«Οι ήξεις αφήξεις ανακοινώσεις και η άμεση, μετά λίγων ωρών κατάργηση αυτών μέσω των ΦΕΚ, καταδεικνύουν μια μη οργανωμένη – συντονισμένη κίνηση της κυβέρνησης, η οποία μας ζημιώνει ως χώρα έναντι των ιδιοκτητών – εφοπλιστών του εξωτερικού, οι οποίοι αδυνατούν να προγραμματίσουν το ταξίδι τους στα νησιά μας»,
δήλωσε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα εστάλη προ διημέρου και σχετικά επιστολή από τους ναυτιλιακούς πράκτορες όλης της νησιωτικής χώρας προς τους συναρμόδιους υπουργούς και τον Πρωθυπουργό, ζητώντας από τον κ. Μητσοτάκη να επιληφθεί προσωπικά του συγκεκριμένου εξαιρετικά κρίσιμου ζητήματος, λόγω της τεράστιας σημασίας που έχει ο θαλάσσιος τουρισμός για την οικονομία της χώρας μας εν μέσω πανδημίας, προκειμένου να βρεθεί μία λύση για την αποκατάσταση του κύρους και της αξιοπιστίας της χώρας μας, στον χώρο του θαλάσσιου τουρισμού.
Επίσης πραγματοποιήθηκε και τηλεδιάσκεψη όλων των ναυτιλιακών πρακτόρων των νησιών που δραστηριοποιούνται στο yachting, από την Κέρκυρα ως το Καστελλόριζο, προκειμένου να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους για το θέμα.
Μάλιστα η κυρία Παπαγεωργοπούλου καυτηρίασε το γεγονός της ανύπαρκτης διαφημιστικής προβολής της Ρόδου -που αποτελεί και τη ναυαρχίδα του ελληνικού Τουρισμού- διερωτώμενη που είναι οι υπεύθυνοι του Τουρισμού της Ρόδου.
ΤΑ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΑ
Αρκετά δύσκολη είναι η κατάσταση για τους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στις ημερήσιες θαλάσσιες εκδρομές, καθώς όπως όλα δείχνουν, δεν θα ταξιδέψουν φέτος τα ημερόπλοια από την Κω.
Μιλώντας για το θέμα στον sky ο πλοιοκτήτης, Γιώργος Κέλλης εξήγησε την περιπλοκότητα της κατάστασης, που κάνουν απαγορευτική τη λειτουργία των πλοίων, ενώ σε ισχύ βρίσκονται και οι απαγορεύσεις του κράτους, λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη ένας μεγάλος πονοκέφαλος αποτελεί και η διαχείριση κρούσματος κορονοϊού, ειδικά εάν είναι μέλος πληρώματος. Σημειώνεται ότι τα ημερόπλοια ανέρχονται σε 850 στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 50 με 60 κάνουν πλόες στα Δωδεκάνησα, απασχολώντας περί τους 3.500 εργαζόμενους, ως βασικά πληρώματα οι οποίοι παραμένουν “όμηροι” μέχρι σήμερα.