Οι κρατήσεις για τους κορυφαίους προορισμούς διακοπών, των Γερμανών, αυξήθηκαν έντονα τον περασμένο μήνα, με διψήφιες αυξήσεις για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ελλάδα και πολύ καλύτερη ζήτηση για την Ισπανία, σύμφωνα με τα τελευταία μηνιαία στοιχεία για τα πακέτα διακοπών, της Amadeus που δημοσιεύει το fvw.

Μετά από μια αδύναμη έναρξη του έτους και στη συνέχεια μια σταδιακή βελτίωση τους τελευταίους μήνες, οι πωλήσεις των πακέτων διακοπών στην Γερμανία, στα πρακτορεία και οι online κρατήσεις για τους δέκα πρώτους μαζικούς προορισμούς, αυξήθηκαν κατά ένα ικανοποιητικό ποσοστό, 8,1% το Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι

Ακόμη οι χειμερινοί προορισμοί που προσφέρουν ήλιο, είχαν ικανοποιητική ζήτηση.
Σε αντίθεση με τις πρόσφατες τάσεις, οι κρατήσεις των κλασικών ταξιδιωτικών πρακτορείων ήταν οι κύριοι παράγοντες ανάπτυξης της αγοράς, με αύξηση 10%, ενώ οι online κρατήσεις αυξήθηκαν μόνο κατά 6,5%. Η εξέλιξη αυτή είναι εντυπωσιακή, καθώς η μέση τιμή των πακέτων για τους δέκα κορυφαίους προορισμούς τον προηγούμενο μήνα, ήταν 26% υψηλότερη στα ταξιδιωτικά γραφεία (919 ευρώ ανά άτομο), από ό, τι στο online (730 ευρώ). Οι προορισμοί Μεταξύ των κορυφαίων προορισμών, η Αττάλεια (+ 15,7%) διατήρησε την πρώτη θέση με σταθερή διψήφια ανάπτυξη χάρη στις ισχυρές κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών γραφείων (+ 20,7%) και στο online (+ 12,4%). Έντονη ζήτηση είχε και η Σμύρνη (+ 31,4%) στις ακτές του Αιγαίου μπαίνοντας για πρώτη φορά στην πρώτη δεκάδα μετά από πολλούς μήνες.

Η Αίγυπτος παρουσίασε και πάλι καλή απόδοση τον Σεπτέμβριο, με πολύ καλή αύξηση για την Χουργκάντα (+ 14,8%) που την οδήγησε στην τρίτη θέση, λίγο πίσω από τη δεύτερη Πάλμα. Οι online κρατήσεις (+ 16,7%) ήταν μπροστά από τις πωλήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων (+ 12%) για τον προορισμό της Ερυθράς Θάλασσας.

Οι μεγάλοι νικητές τον περασμένο μήνα συμπεριλάμβαναν τις Κανάριες Νήσους, οι οποίες φαίνεται να κάνουν μια μεγάλη επιστροφή στη γερμανική αγορά, «απαντώντας» στις κριτικές για υψηλές τιμές. Τα ισπανικά νησιά έχουν σημειώσει έντονες μειώσεις στις γερμανικές κρατήσεις κατά το τελευταίο έτος και περισσότερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMH:   Γ. Χατζής και Ν. Σβύνου στο νέο Δ.Σ. της ΠΟΞ

Η Fuerteventura (+ 3,7%), η Τενερίφη Νότια (+ 0,8%) και το Lanzarote (+ 5,7%), κινήθηκαν θετικά το Σεπτέμβριο, ενώ μόνο το Λας Πάλμας (-9,4%) υπέστη σημαντική μείωση.

Για άλλη μια φορά, τα τέσσερα νησιά είδαν καλύτερες κρατήσεις μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων, παρά στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, σημειώθηκε αύξηση κατά 12,5% στις κρατήσεις για τη Fuerteventura, αλλά μείωση κατά 4,4% στις πωλήσεις στο διαδίκτυο. Η τάση ήταν παρόμοια για την Τενερίφη (+ 9,9% έναντι -8,5%) και Lanzarote (+ 16,7% έναντι -6,5%). Η Πάλμα (-3,4%) υποχώρησε και πάλι με χαμηλότερες κρατήσεις και online κρατήσεις τον περασμένο μήνα, διατηρώντας όμως τη δεύτερη θέση συνολικά. Η Ελλάδα είχε επίσης καλό μήνα με καθαρή ανάπτυξη για το Ηράκλειο (+ 13,1%) και τη Ρόδο (+ 18,1%), παρόλο που οι προορισμοί έχουν πλέον εισέλθει στη χαμηλή περίοδο.

Τον Αύγουστο Υπενθυμίζεται ότι τον Αύγουστο, οι Γερμανοί τουρίστες επέλεξαν τον Αύγουστο, φθηνές online προσφορές της τελευταίας στιγμής για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ελλάδα, ενώ αντιθέτως η Ισπανία έχασε και πάλι μερίδιο σε μια αγορά που ανέκαμψε σημαντικά, σύμφωνα με τα τελευταία μηνιαία στοιχεία για τα πακέτα διακοπών, της Amadeus. Οι πωλήσεις πακέτων διακοπών, αλλά και οι online κρατήσεις, για τους δέκα πρώτους μαζικούς προορισμούς, στη Γερμανία, αυξήθηκαν ελαφρά (κατά 0,7%) τον Αύγουστο, συνεχίζοντας την σταθερή βελτίωση που ξεκίνησε τον Ιούνιο.

Η αύξηση οφείλεται σε κρατήσεις μέσω διαδικτύου, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 3% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Οι πωλήσεις μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων, οι οποίες έχουν υψηλότερες μέσες τιμές, ήταν 2,1% χαμηλότερες από τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Η μέση τιμή κράτησης ανά άτομο στα ταξιδιωτικά γραφεία ήταν στα € 928, 23% υψηλότερη από την μέση τιμή κράτησης στο διαδίκτυο.

Η Amadeus Leisure IT (πρώην Traveltainment) διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος των κρατήσεων, τόσο μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων, όσο και μέσω διαδικτύου, για οργανωμένα πακέτα διακοπών στη γερμανική αγορά, καθιστώντας τα στοιχεία που δημοσιοποιεί, αξιόπιστο δείκτη των τάσεων της ζήτησης.

Πηγή: Μοney and Tourism

 180 total views,  2 views today