Απίστευτες δαπάνες, έξοδα για τα εγκαίνια έργου που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο και ουσιαστικά επιβεβαίωση πως έχουν ξοδευτεί δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να διαφημιστεί ο ίδιος ο περιφερειάρχης και αυτά που υλοποιεί!

Τελευταίο έργο προς διαφήμιση η νέα γέφυρα του Μάκαρη! Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το ΜέΡΑ25:

Δυσαρέσκεια και αγανάκτηση στην κοινωνία στους μικροεπιχειρηματίες και γενικά σε όσους δοκιμάστηκαν και εξακολουθούν να δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση, που έφερε η πανδημία, προκαλούν οι αποφάσεις της διοίκησης του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης για το κόστος των εγκαινίων της γέφυρας στον Μάκαρη ποταμό.

Οι δύο αποφάσεις αναρτήθηκαν στον διαδικτυακό τόπο Διαύγεια με αριθμό ΑΔΑ: 67ΣΥΚΣΨ-3Φ0 και ΑΔΑ: 6ΜΖΗΚΣΨ-54Ν και αφορούν η πρώτη το κόστος των εγκαινίων που ανέρχεται στα 21.564 ευρώ με ΦΠΑ.Η δεύτερη απόφαση αφορά την εταιρεία, στην οποία ανατέθηκε το έργο με το συγκεκριμένο κόστος.

Είναι πρόκληση  εν καιρώ κρίσης να ξοδεύονται από το δημόσιο τόσα χρήματα για τα εγκαίνια ενός έργου. Μπορεί η γέρυρα να κατασκευάστηκε γρήγορα όπως έπρεπε για να πάψει η Ρόδος να είναι κομμένη στα δύο και να μην χάνεται χρόνος, στις μετακινήσεις των κατοίκων  και τη μεταφορά των τουριστών από και προς τα ξενοδοχεία τους,  αλλά δεν χρειάζονταν να δαπανηθούν τόσα χρήματα για φιέστες …φρου φρου και αρώματα.

Δεν μπορεί για τα αυτονόητα, να ξοδεύονται αφειδώς τόσα χρήματα ενώ υπάρχουν επιχειρήσεις, που κινδυνεύουν να κλείσουν νοικοκυριά χωρίς ρεύμα και χιλιάδες άνεργοι που παρακολουθούν με κομμένη την ανάσα, την έναρξη της τουριστικής σεζόν, άποροι και άστεγοι στο νησί.

Η εταιρεία που ανέλαβε το έργο ειδικεύεται στην οπτικοακουστική κάλυψη διαφόρων εκδηλώσεων καθώς και  πολιτικών ομιλιών υποψηφίων στην αυτοδιοίκηση,   εν καιρώ εκλογών.

Στην ουσία το έργο είναι η φιέστα για να διαφημίσει η περιφερειακή αρχή το …κατόρθωμα της κατασκευής της γέφυρας στον Μάκαρη ποταμό σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το εγχείρημα θα παρουσιαστεί με τη βοήθεια της τεχνολογίας ως ακόμη ένας άθλος όχι του Ηρακλή αλλά της περιφερειακής αρχής με λέιζερ ωραίες εικόνες και πολύ… λιβάνι.

Επιβραβεύει η περιφέρεια τον εαυτό της και σκορπάει στον αέρα 21.564 ευρώ.

Για αυτοδιαφήμιση βαρύ το μετάξι, πολύ γυαλιστερό το περιτύλιγμα και πανάκριβο το θυμίαμα και το  λιβάνι στο θυμιατό του αγιασμού.

Ποιον θα ωφελήσει η δαπάνη τόσων χρημάτων για τα εγκαίνια ενός έργου την ώρα που ο κόσμος υποφέρει;

Τα αυτονόητα δηλαδή οι υποδομές και τα έργα που  έχει ανάγκη  το νησί δεν χρειάζονται τέτοιου είδους φιέστες  και κυρίως  δεν χρειάζονται σπατάλες.

Η ανάρτηση στη Διαύγεια που δείχνει τις δαπάνες

 1,251 total views,  2 views today