Δυσαρέσκεια επικρατεί στις τάξεις των καταστηματαρχών της Μεσαιωνικής Πόλης γιατί δεν εκλήθησαν να λάβουν μέρος στην εσπερίδα, που έχει προγραμματιστεί για τις 12 Ιανουαρίου.
Οι προσκλήσεις προς στους αρμοδίους φορείς έχουν ήδη διανεμηθεί από τα μέλη του Συλλόγου Περιβάλλοντος Ρόδου αλλά στους αποδέκτες δεν έχουν περιληφθεί οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται εντός του μνημείου. Θα γίνει δηλαδή συζήτηση για τα χρονίζοντα προβλήματα, εντός το μνημείου παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς και οι άνθρωποι που εργάζονται και επιχειρούν εντός του δεν έχουν προσκληθεί.
Τα μέλη του συλλόγου Περιβάλλοντος Ρόδου εκτιμούν ότι τη λύση σε όλα τα προβλήματα εντός το μνημείου δίνει η πολεοδομική μελέτη που έχει συνταχθεί μεν αλλά έχει μελετηθεί από ελάχιστους.
Τη δυσαρέσκεια του εξέφρασε στο skyrodos.gr o πρόεδρος του Συλλόγου Καταστηματαρχών της Μεσαιωνικής Πόλης κ.Τάσος Μελετίου.
«Μάθαμε για τη διοργάνωση της εσπερίδας με αντικείμενο τη Μεσαιωνική Πόλη. Δεν έχουμε λάβει πρόσκληση από τους διοργανωτές εμείς που εργαζόμαστε και επιχειρούμε εντός του μνημείου» , τόνισε ο κ.Μελετίου και τόνισε πως λύση στα προβλήματα της περιοχής δίνει ο κανονισμός λειτουργίας της Μεσαιωνικής Πόλης.
Σε ότι αφορά τις προοπτικές της σεζόν του 2019 ο κ.Μελετίου τόνισε ότι ακόμη το τοπίο δεν έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα.
« Εμείς θα προχωρήσουμε σε προμήθειες προϊόντων μη γνωρίζοντας πως θα εξελιχθεί η τουριστική σεζόν.Ενημερωνόμαστε από τον τύπο για τις προθέσεις που υπάρχουν. Εκτιμώ πάντως ότι πρέπει να εστιάσουμε σε εκείνους τους πελάτες που δεν γνωρίζουν πότε θα πάρουν άδεια για διακοπές. Είναι οι αποκαλούμενοι ελεύθεροι επαγγελματίες που διαθέτουν και τα περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους. Οι υπόλοιποι στοχεύουν σε μειώσεις τιμών και εκπτώσεις», είπε ο κ. Μελετίου.
Αναφορικά με τις χρήσεις των καταστημάτων στη Μεσαιωνική Πόλη ο κ.Μελετίου τόνιοε ότι τα τελευταία χρόνια αλλάζουν συνεχώς.
«Παλαιότερα είχαμε τα γουναράδικα και τα κοσμηματοπωλεία σε πρώτη γραμμή. Αυτό άλλαξε.Τώρα έχουμε τα μαγαζιά που πουλάνε σαπούνια, μπαχαρικά, βότανα ελληνικής προελεύσεως. Θα προτιμούσαμε να είναι τοπικά τα προιόντα»,είπε ο κ. Μελετίου
Επίσης παρατηρείται το φαινόμενο τα καταστήματα να μην έχουν συγκεκριμένη ταυτότητα σε ότι αφορά τα προϊόντα που πωλούν αφού οι επιχειρηματίες υπό το φόβο του ανταγωνισμού μπαίνουν στην τακτική του …λίγο από όλα.
«Η πρακτική μας έχει δείξει ότι οι τουρίστες προτιμούν τα καταστήματα που έχουν συγκεκριμένη ταυτότητα», είπε ο κ. Μελετίου.