H ατμομηχανή του Ελληνικού τουρισμού, δηλαδή η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αποφάσισε να ενισχύσει την προσπάθεια της εταιρείας JET2.com με 20.000 συν ΦΠΑ 24% για να προβληθεί με banner, με προβολή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Αγγλικής εταιρείας και με email!

Στόχος είναι η προώθηση του Ροδιακού Τουρισμού ως τις 14 Νοεμβρίου και μάλιστα να χρηματοδοτηθεί η δράση ως κατεπείγουσα για να συνδράμει στην αύξηση των αφίξεων Βρετανών τουριστών μέσα στον Νοέμβρη.

Επειδή αναφέρθηκε ότι ο κ. Χατζημάρκος οικειοποιείται δράσεις που δεν του ανήκουν, αποφάσισε τώρα να ρίξει 20.000 σε κάτι που όλοι οι τουριστικοί παράγοντες της Ρόδου γνώριζαν εδώ και έναν μήνα τουλάχιστον, για να …αποδείξει πως είναι δικό του επίτευγμα και δική του επιτυχία η επιμήκυνση της σεζόν!!

Αλλά, ω του θαύματος, πληρώνοντας 20.000 ευρώ για την …δόξα του, αμέλησε να δει πως η Jet2.com έχει μόνο δύο ημερομηνίες ανοιχτές για πώληση ως σήμερα στο σύστημα της και αυτές είναι σχεδόν γεμάτες.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα πληρωθούν τα χρήματα αυτά για διαφήμιση για τον επόμενο μήνα, ουσιαστικά για λίγους τουρίστες που απομένουν μέχρι να κλείσουν οι δύο πτήσεις της 7ης και 14ης Νοεμβρίου.

Δείτε πάντως τις διάφορες προτάσεις της Jet2.com για διακοπές και μάλιστα παρατηρήστε πώς, ελλείψει ενδιαφέροντος αφού δεν υπάρχουν θέσεις και πτήσεις, έχει αφαιρεθεί από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς η …ατμομηχανή!

Ακόμη δείτε τις επιλογές για ξενοδοχεία όπως εμφανίζονται για τη Ρόδο, χωρίς σχολιασμό:

Φυσικά ιδού και η προώθηση του σχεδίου για την οικειοποίηση της κίνησης τον Νοέμβρη όπως  αυτή πήγε στα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMH:   «Οι σωματοφύλακες του Χατζημάρκου, θεωρούν ότι έχει το...αλάθητο του Πάπα!»

Να σημειωθεί πως παρόμοια πρωτοβουλία αναπτύχθηκε χωρίς αποτέλεσμα και με την Blue Sky Ισραηλινών συμφερόντων, όπου δόθηκαν χρήματα για διαφήμιση χωρίς φυσικά να έρθουν τουρίστες από το Ισραήλ…

 

 1,761 total views,  6 views today