Connect with us

ROUNDABOUT

Για υποστελέχωση της ΥΠΑ κάνει λόγο η Λαϊκή Συσπείρωση Νοτίου Αιγαίου

Published

on

Τα ζητήματα της απαξίωσης και της υποστελέχωσης στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που εδώ και πολύ καιρό επισημαίνουν οι εργαζόμενοι, συζήτησε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νοτίου Αιγαίου, Γιάννης Αγγέλου σε συναντήσεις που είχε χθες με τον Αερολιμενάρχη του αεροδρομίου Ρόδου και τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων Αεροναυτιλίας στο αεροδρόμιο.

Τα σοβαρά και ενίοτε τραγικά περιστατικά που συμβαίνουν στα αεροδρόμια της χώρας, όπως ζήσαμε και στην περιοχή μας με τον θάνατο του ασθενούς στην Κάρπαθο, γιατί τα φώτα του αεροδρομίου δεν άναβαν, με αποτέλεσμα να είναι εκτός λειτουργίας το αεροδρόμιο, τον σοβαρό τραυματισμό του εργαζόμενου της Εθνικής Μετερεωλογικής Υπηρεσίας λόγω μερικής πτώσης παραθύρου στον χώρο του Πύργου Ελέγχου, ενώ δεν υπήρχε ούτε γιατρός στο αεροδρόμιο για τις πρώτες βοήθειες, όπως και πολλά άλλα εξ αιτίας των δυσχερών συνθηκών όπου καλούνται να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες,  είναι αποτελέσματα της εγκληματικής πολιτικής  της «απελευθέρωσης» των αερομεταφορών και της λογικής κόστους – οφέλους, η οποία συνιστά την ουσία της πολιτικής της ΕΕ και οδηγεί στην απαξίωση της ΥΠΑ.

Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί σήμερα ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο της Ρόδου με 27 εργαζόμενους , όταν για τα δεδομένα της κίνησης της εναέριας κυκλοφορίας του έτους 2000 χρειάζονταν 42!

Δεν είναι δυνατόν να μην έχει αντικατασταθεί μέχρι σήμερα το Ραντάρ Αταβύρου, το οποίο είναι εκτός λειτουργίας εδώ και τρία χρόνια!

Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει γιατρός και νοσηλευτικό προσωπικό στο αεροδρόμιο, μέσω του οποίου μετακινούνται εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο και που δουλεύουν εκατοντάδες εργαζόμενοι.

Η έλλειψη τακτικής συντήρησης των κτηριακών εγκαταστάσεων του Πύργου Ελέγχου,η έλλειψη τεχνικού ελέγχου των εγκαταστάσεων του Πύργου Ελέγχου από τεχνικό ασφαλείας, οι συνθήκες εργασίας στους χώρους εργασίας στον Πύργο Ελέγχου για όλο το προσωπικό, είναι προβλήματα που έχουν επισημάνει πολλές φορές οι εργαζόμενοι , χωρίς ανταπόκριση από τους αρμόδιους.

Με στάση εργασίας στις 9 Απρίλη, η Ενωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας και με αφορμή τον θάνατο ενός εργαζόμενου στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας εν ώρα υπηρεσίας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», ζητά ενίσχυση του προσωπικού και διασφάλιση των εργαζομένων.

Στο δίλημμα «τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» η μόνη απάντηση που υπάρχει είναι «οι ζωές μας».

Δεν θα περιμένουμε νέα Τέμπη.

Να γίνουν άμεσα οι αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων στην Υπηρεσία αλλά και να αναβαθμιστεί, να ανανεωθεί ο τεχνολογικός εξοπλισμός. Να στελεχωθεί με μόνιμο ιατρικό  και νοσηλευτικό προσωπικό το ιατρείο στο αεροδρόμιο Ρόδου.

Τα ζητήματα της απαξίωσης και της υποστελέχωσης στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που εδώ και πολύ καιρό επισημαίνουν οι εργαζόμενοι, συζήτησε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νοτίου Αιγαίου, Γιάννης Αγγέλου σε συναντήσεις που είχε χθες με τον Αερολιμενάρχη του αεροδρομίου Ρόδου και τονπρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων Αεροναυτιλίας στο αεροδρόμιο.

Τα σοβαρά και ενίοτε τραγικά περιστατικά που συμβαίνουν στα αεροδρόμια της χώρας, όπως ζήσαμε και στην περιοχή μας με τον θάνατο του ασθενούς στην Κάρπαθο, γιατί τα φώτα του αεροδρομίου δεν άναβαν, με αποτέλεσμα να είναι εκτός λειτουργίας το αεροδρόμιο, τον σοβαρό τραυματισμό του εργαζόμενου της Εθνικής Μετερεωλογικής Υπηρεσίας λόγω μερικής πτώσης παραθύρου στον χώρο του Πύργου Ελέγχου, ενώ δεν υπήρχε ούτε γιατρός στο αεροδρόμιο για τις πρώτες βοήθειες, όπως και πολλά άλλα εξ αιτίας των δυσχερών συνθηκών όπου καλούνται να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες,  είναι αποτελέσματα της εγκληματικής πολιτικής  της «απελευθέρωσης» των αερομεταφορών και της λογικής κόστους – οφέλους, η οποία συνιστά την ουσία της πολιτικής της ΕΕ και οδηγεί στην απαξίωση της ΥΠΑ.

Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί σήμερα ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο της Ρόδου με 27 εργαζόμενους , όταν για τα δεδομένα της κίνησης της εναέριας κυκλοφορίας του έτους 2000 χρειάζονταν 42!

Δεν είναι δυνατόν να μην έχει αντικατασταθεί μέχρι σήμερα το Ραντάρ Αταβύρου, το οποίο είναι εκτός λειτουργίας εδώ και τρία χρόνια!

Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει γιατρός και νοσηλευτικό προσωπικό στο αεροδρόμιο, μέσω του οποίου μετακινούνται εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο και που δουλεύουν εκατοντάδες εργαζόμενοι.

Η έλλειψη τακτικής συντήρησης των κτηριακών εγκαταστάσεων του Πύργου Ελέγχου,η έλλειψη τεχνικού ελέγχου των εγκαταστάσεων του Πύργου Ελέγχου από τεχνικό ασφαλείας, οι συνθήκες εργασίας στους χώρους εργασίας στον Πύργο Ελέγχου για όλο το προσωπικό, είναι προβλήματα που έχουν επισημάνει πολλές φορές οι εργαζόμενοι , χωρίς ανταπόκριση από τους αρμόδιους.

 

Με στάση εργασίας στις 9 Απρίλη, η Ενωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας και με αφορμή τον θάνατο ενός εργαζόμενου στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας εν ώρα υπηρεσίας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», ζητά ενίσχυση του προσωπικού και διασφάλιση των εργαζομένων.

Στο δίλημμα «τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» η μόνη απάντηση που υπάρχει είναι «οι ζωές μας».

Δεν θα περιμένουμε νέα Τέμπη.

Να γίνουν άμεσα οι αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων στην Υπηρεσία αλλά και να αναβαθμιστεί, να ανανεωθεί ο τεχνολογικός εξοπλισμός. Να στελεχωθεί με μόνιμο ιατρικό  και νοσηλευτικό προσωπικό το ιατρείο στο αεροδρόμιο Ρόδου.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το πιο ενδιαφέρον

Ο σταθμός που λειτουργεί από το 1992. Ο πρώτος ενημερωτικός ραδιοσταθμός στο Αιγαίο και ο πρώτος που καθιέρωσε το ενημερωτικό site, που λειτουργεί παράλληλα με τον ραδιοφωνικό σταθμό. Ο sky αδιάλειπτα λειτουργεί σε συνεργασία με τον ΣΚΑΙ 100,3 . Copyright © RADIOTOYRISTIKI SA

Στο site αυτό χρησιμοποιούμε εργαλεία που αποθηκεύουν μικρά αρχεία (cookies) στον υπολογιστή σας. Τα cookies κάνουν το site αυτό να “τρέχει” χωρίς προβλήματα και να δημιουργεί cookies πλοήγησης (statistics cookies). Για καλύτερες υπηρεσίες, πατήστε ΑΠΟΔΟΧΗ.