Προβολή μέσω του διαδικτύου μεμονωμένα είτε μέσω των Τουρ Οπερέιτορ, είτε μέσω εταιριών digital marketing ξεκινούν τα ξενοδοχεία της Ρόδου, όπως δήλωσε στον sky ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Ματσίγκος, επαναλαμβάνοντας ότι οι εκτιμήσεις προβλέπουν πως η φετινή σεζόν θα κινηθεί στο 55 με 60% σε σχέση με το 2019.

Παράλληλα επισήμανε ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) θα ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

«Χρειάζεται στοχευμένο μάρκετινγκ με προβολή και διαφήμιση, ώστε να παρακινήσουμε τον κόσμο που ψάχνεται για διακοπές και να είμαστε πανέτοιμοι», πρόσθεσε σχετικά. Καταλήγοντας ο κ. Ματσίγκος σημείωσε ότι επί του παρόντος «δεν υπάρχει ζήτηση, είναι απειροελάχιστες οι κρατήσεις για τέλη Μαρτίου και Απρίλιο ή Μάϊο και μαζικές αφίξεις στο νησί θα αναμένονται από τον Ιούνιο».

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΛΙΑΔΗΣ

Από την πλευρά του και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ Αλέξανδρος Κολιάδης τόνισε με δηλώσεις του στον sky ότι «δε μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα ξεκινήσει η τουριστική περίοδος, καθώς τα δεδομένα αλλάζουν καθημερινά, δημιουργώντας ανασφάλεια και αβεβαιότητα».

Ο κ. Κολιάδης επισήμανε ότι η ηλεκτρονική διαφήμιση είναι απαραίτητη και πρέπει να δοθεί μεγάλη βαρύτητα σ’ αυτήν, εκτιμώντας ότι η Ρόδος ως προορισμός χαίρει της εμπιστοσύνης των Τουρ Οπερέϊτορς, μετά και την περσινή σεζόν, όπου οι ξενοδόχοι κι επιχειρηματίες φέρθηκαν πολύ υπεύθυνα εν μέσω της εξαιρετικά δύσκολης περιόδου, λόγω της πανδημίας. Πρόσθεσε δε ότι η πολιτική των αεροπορικών εταιριών θα καθορίσει εντέλει και το πώς θα κινηθεί η πορεία της τουριστικής σεζόν.

Καταλήγοντας ο κ. Κολιάδης υποστήριξε αναφορικά με τη λειτουργία του Οργανισμού Προώθησης του Ροδιακού Τουρισμού ότι στόχος είναι η διεύρυνση του διοικητικού συμβουλίου, ώστε πέραν των 8 αιρετών και των 7 φορέων που το απαρτίζουν, να ενταχθούν κι άλλοι φορείς, ενώ ανέφερε ότι ο νέος διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ είναι κοινά αποδεκτός από όλους.

“Να μπουν κι άλλοι φορείς στο Δ.Σ. για να καταθέσουν τις απόψεις τους. Οτιδήποτε κάνουμε θα είναι διαφορετικό από αυτά που γνωρίζαμε τόσα χρόνια και πρέπει να κινηθούμε στοχευμένα, γιατί δεν έχουμε και μεγάλα χρονικά περιθώρια. Εκθέσεις δε θα γίνουν και η ηλεκτρονική διαφήμιση είναι απαραίτητη”, είπε σχετικά.

 726 total views,  2 views today