Θέματα που αφορούν την εξέλιξη της φετινής τουριστικής σεζόν καθώς και οι δράσεις για την προβολή της περιοχής μας αποτέλεσαν αντικείμενο συζήτησης στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΞΡ.

Με αφορμή τη σημερινή συνεδρίαση ο έφορος δημοσίων σχέσεων και  εκπρόσωπος τύπου της ΕΞΡ  Ν Γερονικόλας και  ο Ε. Πασάλης προέβησαν σε δηλώσεις:

Ο κ. Γερονικόλας δήλωσε:

«Συνεδριάσαμε σήμερα σε πολύ καλό κλίμα και με μεγάλη συμμετοχή των  μελών. Ξεκινήσαμε με ενημέρωση του προέδρου σχετικά με τις δράσεις που κάναμε και για αυτές που θα υλοποιηθούν. Εισήγηση έγινε και  για το marketing. Οι δύο  κατευθύνσεις στις  οποίες  προσαρμόζονται οι στόχοι είναι η εκπαίδευση και η βιώσιμη ανάπτυξη. Προγραμματίζουμε κάποιες δράσεις  για αυτές. Συστάθηκαν και οι τοπικές επιτροπές ώστε όλοι μας να βλέπουμε περισσότερα μέλη και τα μέλη μας να ξέρουν που θα απευθύνονται»

Σε ότι αφορά το marketing ο κ. Γερονικόλας δήλωσε πως θα υλοποιηθούν  διάφορες δράσεις.

Σε ότι αφορά  την εξέλιξη της σεζόν τόνισε πως βαρόμετρο είναι η τουριστική έκθεση ΙΤΒ που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο.

«Περιμένουμε  την τουριστική  έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο. Θα υπάρχουν πιο ασφαλή συμπεράσματα από εκεί. Γενικότερα φαίνεται πως η σεζόν θα είναι παρόμοια με το 2019», δήλωσε.

Σε ερώτηση σχετικά με την έλλειψη αεροπλάνων ο κ. Γερονικόλας τόνισε:

«Μέχρι πριν  λίγες ημέρες τα slots ήταν -4 -5%. Θεωρώ πως θα καλυφθούν και θα έχουμε τις ίδιες θέσεις με πέρσι. Περισσότερα για το θέμα  αυτό θα ξέρουμε σε λίγες ημέρες»

Όσο για το αν ο κορονοϊός αποτελεί αιτία προβληματισμού ο κ. Γερονικόλας είπε:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMH:   Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών δίπλα στους ακρίτες του Καστελλορίζου

«  Γενικότερα δεν μας προβληματίζει γιατί δεν μας έχει αγγίξει. Από την Κίνα στην Ελλάδα έχουμε 250.000 αφίξεις.  Το ζήτημα είναι τι συνέπειες θα  έχει στην παγκόσμια οικονομία και σε δεύτερη φάση σε μας. Σε ότι αφορά τις αφίξεις τις δικές μας δεν φαίνεται να επηρεάζονται. Θα πρέπει να παρακολουθούμε το θέμα.

Όσο για το αν θα ανοίξουν νέες αγορές ο κ. Πασάλης τόνισε πως δεν διαφαίνεται για φέτος κάτι τέτοιο.

«Πάμε  για μια χρονιά παρόμοια με την περσινή. Η Γερμανική αγορά είδαμε ότι είχε καλή εξέλιξη στις κρατήσεις τον Ιανουάριο αλλά πάγωσαν τον Φεβρουάριο. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε συγκρατημένοι και να κινούμαστε πάντα με γνώμονα την αγορά και το marketing που έχουμε αποφασίσει»

Σε ερώτηση για τον τρόπο προβολής ο κ. Γερονικόλας είπε ότι θα υλοποιηθούν μια σειρά από δράσεις.

 128 total views,  2 views today