12:40:  – Πριν από λίγο σύμφωνα με την FRAPORT, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και ομαλοποιείται η κατάσταση στο αεροδρόμιο της Ρόδου.

Διαβάστε τι έγινε και το σχετικό ρεπορτάζ, όπως δημοσιοποιήθηκε από τον sky. Διαβάστε και τις δηλώσεις του υπευθύνου της FRAPORT.

Τεράστια εξακολουθεί να είναι η ταλαιπωρία μέχρι και αυτή την ώρα στο αεροδρόμιο της Ρόδου, καθώς έχουν σταματήσει να πραγματοποιούνται πτήσεις από και προς το νησί μας.

Το σύστημα check-in παραμένει εκτός λειτουργίας, όπως μας ενημέρωσε ο Διευθυντής της Fraport στη Ρόδο κ. Σπύρος Χαλκιάς, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν οι εκτυπώσεις καρτών επιβίβασης για να επιτραπεί η ομαλή επιβίβαση στα αεροσκάφη των επιβατών, για να αναχωρήσουν προς εξωτερικό και το εσωτερικό.

Οι καθυστερήσεις στο Αεροδρόμιο μας είναι μεγάλες, καθώς 210 πτήσεις χρησιμοποιούν το ίδιο λογισμικό για το check-in.
Το λογισμικό check-in επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται τις κρατήσεις θέσεων. Το λογισμικό που κατέρρευσε σήμερα ανήκει σε μια εταιρεία ανεξάρτητη της fraport η οποία έχει πελάτες τις αεροπορικές εταιρείες.

Σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Παπάζογλου, PR Manager της Fraport Greece, το λογισμικό αντιμετώπισε ένα πρόβλημα δικτύου το οποίο σαν επακόλουθο, έβγαλε το αεροδρόμιο εκτός!…

Οι τεχνικοί ήδη έχουν πάρει άμεσα μέτρα για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα και να αποκαταστήσουν τις υπηρεσίες το συντομότερο δυνατό.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΗΣ FRAPORT ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟΝ sky

 210 total views,  2 views today