Ο Δήμαρχος Ηρωικής Νήσου Κάσου Μιχάλης Ερωτόκριτος, απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στους: Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη,  Υφυπουργό Εργασίας & Κοιν. Υποθέσεων Παναγιώτη Τσακλόγλου, Εθνική Επιτροπή Τηλεπ.& Ταχυδρομείων, την Κεντρική Διοίκηση ΕΛ.ΤΑ και τους Βουλευτές Δωδ/σου, αναφορικά με την ουσιαστική κατάργηση του καταστήματος ΕΛ.ΤΑ Κάσου σε Ταχυδρομικό πρακτορείο Γ 1 τάξης αλλά και άλλων κοινωφελών υπηρεσιών στο νησί.

Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει:

Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε  την πρόθεση  της Διοίκησης των ΕΛΤΑ να μετατρέψει την υπάρχουσα υπηρεσία των ελληνικών ταχυδρομείων  του καταστήματος της  Κάσου  σε υπηρεσία  περιφερειακού ταχυδρομικού  πρακτορείου Γ1  τάξης  μετατρέποντας το στην ουσία  σε ιδιωτική εταιρεία courier. Ήδη έχει αναρτηθεί πρόσκληση  εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ιδιώτες  αναδόχους. Στο κατάστημα των  ΕΛΤΑ  Κάσου  μέχρι σήμερα εκτός από τις ταχυδρομικές υπηρεσίες γίνεται και η διανομή  των  συντάξεων γήρατος ΕΦΚΑ αλλά και η εξόφληση των λογαριασμών εταιρειών  κοινής ωφέλειας (ηλεκτρικής ενέργειας, τηλεπικοινωνιών , ύδρευσης  κ.α) .

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός αυτό  η πρόθεση της διοίκησης  να μετατρέψει την υπηρεσία των ΕΛΤΑ σε πρακτορείο με ιδιώτη ανάδοχο μας κάνει να αισθανόμαστε ιδιαίτερη ανησυχία για το αν τελικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων του νησιού θα γίνεται απρόσκοπτα . Πρωτίστως  μας ανησυχεί η εξυπηρέτηση  των συνταξιούχων του νησιού και όχι  που μέχρι σήμερα εξυπηρετούνται από τα ΕΛΤΑ Κάσου. Μια επιπλέον συνέπεια αυτού θα είναι η μη εξυπηρέτηση συναλλαγών της Eurobank, υπηρεσία η οποία μέχρι σήμερα  διεκπεραιώνεται από την μοναδική υπάλληλο  των ΕΛΤΑ και θα πάψει να υπάρχει.

Για  τους λόγους αυτούς  ως  Δημοτική Αρχή  είμαστε αναγκασμένοι  να προβούμε σε εντονότατη διαμαρτία καθώς βλέπουμε  να αποδομούνται – καταργούνται κομβικής σημασίας υπηρεσίες που δυσχεραίνουν την εξυπηρέτηση των κατοίκων του Νησιού.

Αρχικά είδαμε να καταργείται  ο ανταποκριτής ΟΓΑ και οι κάτοικοι πλέον για θέματα ασφάλισης να εξυπηρετούνται πλέον  από τους  ανταποκριτές ΕΦΚΑ της Ρόδου. Έτσι οι κάτοικοι για την εξυπηρέτηση τους είναι αναγκασμένοι  είτε να μπαίνουν  σε  ταλαιπωρίες και έξοδα, αφού είναι εξαιρετικά δύσκολο  να  μεταβούν στα γραφεία της Ρόδου  ιδιαίτερα τώρα με τις υγειονομικές συνθήκες που επικρατούν είτε να  απευθύνονται σε λογιστικά γραφεία με αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση τους για υποτιθέμενες δωρεάν υπηρεσίες του Δημοσίου  να γίνεται με κάποιο αντίτιμο.

Ακόμα  από τις αρχές του χρόνου  έπαψε να λειτουργεί το  τεχνικό τμήμα του ΟΤΕ αφού  ο μοναδικός τεχνικός υπάλληλος που υπηρετούσε στο νησί  συνταξιοδοτήθηκε . Αυτό έχει ως συνέπεια τα τεχνικά προβλήματα που προκύπτουν στο νησί να μην εξυπηρετούνται και η τεχνική παροχή υπηρεσιών  να χωλαίνει, ήδη έχουμε γίνει δέκτες παράπονων αφού υπάρχει περίπτωση  πολίτη που  παραμένει χωρίς τηλεφωνική γραμμή μέχρι σήμερα  50 μέρες μετά την δήλωση της βλάβης  να μην έχει εξυπηρετηθεί .

Μοναδικός σκοπός της Δημοτικής αρχής είναι η υπεράσπιση των αυτονόητων δικαιωμάτων των πολιτών  της  Κάσου στην απρόσκοπτη εξυπηρέτηση  τους από κομβικής σημασίας υπηρεσίες  κοινωφελούς εξυπηρέτησης και η διευκόλυνση της καθημερινότητας τους. Για τους λόγους αυτούς σας γνωστοποιούμε την κάθετη αντίθεση μας  στις καταργήσεις  των υπηρεσιών αυτών στο νησί και παρακαλούμε όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την διευθέτηση των παραπάνω ζητημάτων.

 297 total views,  2 views today