Επιτάχυνση της ζήτησης για ταξίδια με κίνητρο την παρακολούθηση μιας μουσικής συναυλίας, αναμένεται να καταγραφεί στον Ευρωπαϊκό τουρισμό το 2024, στο πλαίσιο μιας νέας τάσης τουρισμού που ξεκίνησε το 2023 και αναμένεται να κορυφωθεί φέτος που αποκαλείται «music tourism».
Σύμφωνα με νέα έρευνα που διενήργησε η YouGov για λογαριασμό της Amadeus σε τέσσερις Ευρωπαϊκές αγορές, το 49% των Ισπανών ταξίδεψαν στο παρελθόν προκειμένου να παρακολουθήσουν μια συναυλία ή φεστιβάλ, πραγματοποιώντας τουλάχιστον μία διανυκτέρευση στον προορισμό της εκδήλωσης, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά των Βρετανών, των Γερμανών και των Γάλλων ανήλθαν σε 48%, 44% και 34%.
Αξιοσημείωτη είναι η τάση των Γερμανών μουσικόφιλων να ταξιδεύουν σε μεγαλύτερο ποσοστό στο εξωτερικό για μια συναυλία (18%), έναντι 11% των Ισπανών, 9% των Βρετανών και μόλις 7% των Γάλλων.
Αναφορικά με τις δαπάνες τους, οι Βρετανοί εμφανίζονται ως οι πιο ολιγαρκείς, με το 58% που έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν για μια συναυλία ή φεστιβάλ να δηλώνουν ότι στο μέλλον θα δαπανήσουν λιγότερες από 300 λίρες για ένα τέτοιο ταξίδι, με εξαίρεση το κόστος των εισιτηρίων της εκδήλωσης, έναντι μόλις 40% των Γάλλων αλλά και των Ισπανών, και 39% των Γερμανών που θα έκαναν το ίδιο.
Αντίθετα, το 15% των Γερμανών και το 13% των Ισπανών και των Γάλλων που έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν για εκδηλώσεις μουσικής προτίθενται να καταβάλλουν πάνω από 600 ευρώ σε ανάλογο μελλοντικό τους ταξίδι, έναντι μόλις 9% των Βρετανών.
Οι Ισπανοί είναι οι πιο πρόθυμοι να εξερευνήσουν τον προορισμό της εκδήλωσης (79%) και ακολουθούν οι Γάλλοι (67%), οι Βρετανοί (64%) και οι Γερμανοί (58%). Το 43% των Ισπανών προτιμούν να ταξιδέψουν μαζί με φίλους, έναντι του 38% των Γάλλων, του 37% των Βρετανών και του 32% των Γερμανών που δήλωσαν το ίδιο.
Τα στοιχεία αναζήτησης πτήσεων της Amadeus αποδεικνύουν την αυξημένη διάθεση για ταξίδια με επίκεντρο τις μουσικές εκδηλώσεις. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την περιοδεία της Taylor Swift με τίτλο «Eras», τα δεδομένα έδειξαν ότι…
-Οι διεθνείς αναζητήσεις για ταξίδια στο Παρίσι για επτά ή περισσότερες ημέρες που συμπίπτουν με τις ημερομηνίες των συναυλιών αυξήθηκαν κατά 21%, κατά τις εβδομάδες 27-28 του 2023.
-Οι χώρες με αξιοσημείωτη αύξηση στις αναζητήσεις πτήσεων προς το Παρίσι που συμπίπτουν με τις ημερομηνίες συναυλιών της Taylor Swift ήταν η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ελβετία, η Γερμανία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ιρλανδία, η Ολλανδία, η Νορβηγία και οι ΗΠΑ.
-Τα ταξίδια επτά ή περισσότερων ημερών αποδείχθηκαν πιο δημοφιλή για τους διεθνείς επισκέπτες στη Μαδρίτη. Ο όγκος αναζητήσεων πτήσης για ένα ταξίδι αυτής της διάρκειας αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 23%,τις εβδομάδες 23-28 του 2023, ενώ οι ταξιδιώτες εσωτερικού στην Ισπανία προτιμούσαν τα μικρότερα ταξίδια, τα οποία αυξήθηκαν κατά 18% την ίδια περίοδο.
– Μεταξύ της ανακοίνωσης των ημερομηνιών της περιοδείας στο Ηνωμένο Βασίλειο και της έναρξης των πωλήσεων εισιτηρίων, οι αναζητήσεις πτήσεων εσωτερικού για διάφορες χρονικές περιόδους που καλύπτουν τις ημερομηνίες της συναυλίας αυξήθηκαν κατά 80%, τις εβδομάδες 26-28 του 2023.
Επιτάχυνση της ζήτησης για ταξίδια με κίνητρο την παρακολούθηση μιας μουσικής συναυλίας, αναμένεται να καταγραφεί στον Ευρωπαϊκό τουρισμό το 2024, στο πλαίσιο μιας νέας τάσης τουρισμού που ξεκίνησε το 2023 και αναμένεται να κορυφωθεί φέτος που αποκαλείται «music tourism».
Σύμφωνα με νέα έρευνα που διενήργησε η YouGov για λογαριασμό της Amadeus σε τέσσερις Ευρωπαϊκές αγορές, το 49% των Ισπανών ταξίδεψαν στο παρελθόν προκειμένου να παρακολουθήσουν μια συναυλία ή φεστιβάλ, πραγματοποιώντας τουλάχιστον μία διανυκτέρευση στον προορισμό της εκδήλωσης, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά των Βρετανών, των Γερμανών και των Γάλλων ανήλθαν σε 48%, 44% και 34%.
Αξιοσημείωτη είναι η τάση των Γερμανών μουσικόφιλων να ταξιδεύουν σε μεγαλύτερο ποσοστό στο εξωτερικό για μια συναυλία (18%), έναντι 11% των Ισπανών, 9% των Βρετανών και μόλις 7% των Γάλλων.
Αναφορικά με τις δαπάνες τους, οι Βρετανοί εμφανίζονται ως οι πιο ολιγαρκείς, με το 58% που έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν για μια συναυλία ή φεστιβάλ να δηλώνουν ότι στο μέλλον θα δαπανήσουν λιγότερες από 300 λίρες για ένα τέτοιο ταξίδι, με εξαίρεση το κόστος των εισιτηρίων της εκδήλωσης, έναντι μόλις 40% των Γάλλων αλλά και των Ισπανών, και 39% των Γερμανών που θα έκαναν το ίδιο.
Αντίθετα, το 15% των Γερμανών και το 13% των Ισπανών και των Γάλλων που έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν για εκδηλώσεις μουσικής προτίθενται να καταβάλλουν πάνω από 600 ευρώ σε ανάλογο μελλοντικό τους ταξίδι, έναντι μόλις 9% των Βρετανών.
Οι Ισπανοί είναι οι πιο πρόθυμοι να εξερευνήσουν τον προορισμό της εκδήλωσης (79%) και ακολουθούν οι Γάλλοι (67%), οι Βρετανοί (64%) και οι Γερμανοί (58%). Το 43% των Ισπανών προτιμούν να ταξιδέψουν μαζί με φίλους, έναντι του 38% των Γάλλων, του 37% των Βρετανών και του 32% των Γερμανών που δήλωσαν το ίδιο.
Τα στοιχεία αναζήτησης πτήσεων της Amadeus αποδεικνύουν την αυξημένη διάθεση για ταξίδια με επίκεντρο τις μουσικές εκδηλώσεις. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την περιοδεία της Taylor Swift με τίτλο «Eras», τα δεδομένα έδειξαν ότι…
-Οι διεθνείς αναζητήσεις για ταξίδια στο Παρίσι για επτά ή περισσότερες ημέρες που συμπίπτουν με τις ημερομηνίες των συναυλιών αυξήθηκαν κατά 21%, κατά τις εβδομάδες 27-28 του 2023.
-Οι χώρες με αξιοσημείωτη αύξηση στις αναζητήσεις πτήσεων προς το Παρίσι που συμπίπτουν με τις ημερομηνίες συναυλιών της Taylor Swift ήταν η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ελβετία, η Γερμανία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ιρλανδία, η Ολλανδία, η Νορβηγία και οι ΗΠΑ.
-Τα ταξίδια επτά ή περισσότερων ημερών αποδείχθηκαν πιο δημοφιλή για τους διεθνείς επισκέπτες στη Μαδρίτη. Ο όγκος αναζητήσεων πτήσης για ένα ταξίδι αυτής της διάρκειας αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 23%,τις εβδομάδες 23-28 του 2023, ενώ οι ταξιδιώτες εσωτερικού στην Ισπανία προτιμούσαν τα μικρότερα ταξίδια, τα οποία αυξήθηκαν κατά 18% την ίδια περίοδο.
– Μεταξύ της ανακοίνωσης των ημερομηνιών της περιοδείας στο Ηνωμένο Βασίλειο και της έναρξης των πωλήσεων εισιτηρίων, οι αναζητήσεις πτήσεων εσωτερικού για διάφορες χρονικές περιόδους που καλύπτουν τις ημερομηνίες της συναυλίας αυξήθηκαν κατά 80%, τις εβδομάδες 26-28 του 2023.