Connect with us

BREAKING NEWS

Κανταρζής: Με άλλο εξοπλισμό πρέπει να παίξει στο τοξικό γήπεδο της περιφερειακής αρχής ο Μ. Γλυνός αλλιώς … στον πάγκο

Published

on

Κανταρζής:  Με άλλο εξοπλισμό πρέπει να παίξει στο τοξικό γήπεδο της περιφερειακής αρχής ο Μ.  Γλυνός αλλιώς … στον πάγκο

Aνασύνταξη δυνάμεων αλλά και εσωτερικός διάλογος   στην παράταξη Συμμαχία Νοτίου .Ισχυροποίηση του αντιπολιτευτικού λόγου θα περιμένουν για εύλογο χρονικό διάστημα τα μέλη της παρατάξεως πριν να ζητήσουν εκλογή νέου επικεφαλής για τη Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου όπως δήλωσαν σήμερα στον Sky 100,8  οι περιφερειακοί σύμβουλοι Νίκος Κανταρζής και Μηνάς Λυριστής.

Αναλυτικότερα με αφορμη  τη συνεδρίαση της ολομέλειας της παράταξης ο κ. Κανταρζής δήλωσε:

«Στην παράταξη ο κ.Μανώλης Γλυνός τόνισε πως δεν θα συνεχίσει στην αυτοδιοίκηση.  Είπε ακόμη ότι αν νομίζουμε ότι πρέπει να αποχωρήσει ώστε να αναλάβει κάποιος  άλλος να το πράξει και να στηρίξει όποιον ηγηθεί. Όλοι ξέρουμε πως ο  κ. Γλυνός  είναι μια ευγενής πολιτική προσωπικότητα. Και εμείς από ευγένεια ,δεν μπορούμε να του ζητήσουμε να αποχωρήσει. Όμως υπάρχει ένα τεράστιο «αλλά».  Από τη στιγμή που δεν έχει ενδιαφέρον για αυτό το χώρο κάποιοι πρέπει να στηρίξουν τον αντιπολιτευτικό λόγο από εδώ και στο εξής.  Εμείς τα μέλη της παράταξης θεωρούμε πως η περιφερειακή αρχή δεν είναι αυτή που αρμόζει  σε ένα τέτοιο σύμπλεγμα νησιών όπως οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα».

Σε ερώτηση αν τα μέλη της παράταξης εκτιμούν πως με τη δήλωση στην οποία προέβη ο κ. Γλυνός άφησε  να εννοηθεί ή είπε εντός παρατάξεως πως θα κρατήσει χαμηλούς τους τόνους  κ. Κανταρζής δήλωσε:

«Όλα τα μέλη της παράταξης θέσαμε θέμα διαφορετικού αντιπολιτευτικού λόγου. Δεσμεύθηκε ο κ. Γλυνός, εντός δέκα ημερών θα γίνει δεύτερη συνεδρίαση της παράταξης. Εκεί θα γίνει εισήγηση για το ποια θα είναι η στρατηγική μας και το ποιος ο αντιπολιτευτκός λόγος από εδώ και στο εξής.Αν γίνουμε  αποτελεσματικοί και βρούμε τα πατήματα μας μπορεί και να συνεχίσουμε ως έχει. Αν δεν τα βρούμε πρέπει να βρεθεί κάποιος άλλος άνθρωπος που θα αναλάβει την παράταξη».

Αν μέσα στο χρονοδιάγραμμα που θα τεθεί δεν υπάρξει αποτέλεσμα τότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την αντικατάσταση του κ. Γλυνού όπως είπε ο κ. Κανταρζής κάτι που ο επικεφαλής της παρατάξεως το γνωρίζει.

«Αυτή η παράταξη έχει καταξιωμένα στελέχη . Ο καθένας θα μπορούσε να είναι επικεφαλής. Το λέω αυτό γιατί ακούστηκε πως κανείς δεν θέλει. Παρουσιαστήκαμε όλοι ευνουχισμένοι .  Ο επικεφαλής κ. Γλυνός παραπονέθηκε στη παράταξη για την τακτική της περιφερειακής αρχής για το κλείσιμο των μικροφώνων στις συνεδριάσεις. Ναι όμως τι έκανε για αυτό; Έπρεπε να ξεσηκώσει τον κόσμο. Έχουμε 60.000 ανθρώπους που μας ψήφισαν.  Ένας άλλος λόγος που ευνουχιστήκαμε ως παράταξη ήταν ότι ο πολιτικός πολιτισμός και η πολιτική ευγένεια του δεν τον άφηναν να αντιπολιτευθεί στον κ. Χατζημάρκο που έκανε επιθέσεις με ύβρεις με απρεπείς χαρακτηρισμούς σε βαθμό. Σε αυτή την τοξικότητα δεν μπορεί να επιβιώσει ο κ.  Γλυνός. Το γήπεδο της περιφερειακής αρχής είναι άκρως τοξικό. Και εμείς θα πρέπει να προσαρμόσουμε τον πολιτικό μας λόγο σε αυτό το τοξικό πεδίο για να καταλάβει και η κοινωνία τι γίνεται. Η  περιφερειακή αρχή προβάλει μια εικονική πραγματικότητα. Ο κόσμος νομίζει πως είναι παντοδύναμο. Αυτό έχει ως στόχο να απογοητεύσει τους ανθρώπους που είναι  απέναντι του» , τόνισε ο κ. Κανταρζής.

Σε ερώτηση αν ο κ. Γλυνός θα καταφέρει να ανεβάσει τους τόνους αφήνοντας πίσω τη ν πολιτική ευγένεια  ή θα αντικατασταθεί ο κ. Κανταρζής είπε:

«Αν δεν μπορέσει να το κάνει θα υπάρξει αντικατάσταση. Τον αγαπώ τον εκτιμώ.Δεν   μπορούμε όμως με αυτό τον αντιπολιτευτικό λόγο να αντικρούσουμε την περιφερειακή αρχή. Είναι ξεκάθαρο. Για να υπάρξει αλλαγή, είναι απαραίτητη η  συγκέντρωση δυνάμεων και ένα σύνολο που θα κτυπήσει το κατεστημένο  που εγκαταστάθηκε στο Νότιο Αιγαίο και πρέπει να ξεριζωθεί αν θέλουμε να δούμε καλύτερες ημέρες. Εδώ μας είπαν πως  έχουν λύσει όλα  τα θέματα και σε κάθε νησί υπάρχουν τόσα προβλήματα. Κάνουν εργάκια στα νησιά  ως να είναι δήμαρχοι για να έχουν όμηρους τους κατοίκους. Δεν είναι ο ρόλος του Β Βαθμού αυτοδιοίκησης αυτός. Η Περιφέρεια  σχεδιάζει και οι Δήμοι υλοποιούν  Αυτό δεν κατανοεί  η  περιφερειακή αρχή γιατί προέρχεται από τον επιχειρηματικό κόσμο. Επελέγει από τον κόσμο γιατί υπήρχε πολιτική κρίση. »

Όσο για το χρόνο που έχει στη διάθεση του ο κ. Γλυνός για να ανασυντάξει δυνάμεις και να αντιπαρατεθεί ο κ. Κανταρζής απάντησε πως αυτό θα κριθεί από την παράταξη.

« Αυτό θα το κρίνει η παράταξη. Η επόμενη συνεδρίαση της ολομέλειας είναι κρίσιμη και καθοριστική».

«Όσο για το ποιος θα μπορούσε να αναλάβει την παράταξη τόνισε πως θα μπορούσε να είναι ο καθένας. Ακόμη και ο νεότερος μας που είναι σοβαρό παιδί με πολιτική κρίση ο Μηνάς Λυριστής. Αυτός που θα ασχοληθεί θα είναι πρώτος μεταξύ ίσων. Επιπλέον θα πρέπει να τσαλακώσει την πολιτική του απέναντι απέναντι σε αυτό το κατεστημένο.  Επίσης να ανοίξει το δρόμο σε παράπλευρές δυνάμεις που θα πλησιάσουν αυτή την παράταξη που με το ίδιο ή με άλλο όνομα θα αντιπαρατεθούν στη περιφερειακή αρχή στις επόμενες εκλογές» , τόνισε ο κ. Κανταρζής.

Ο Μηνάς Λυριστής

Το  λόγο πήρε ακολούθως ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Μηνάς Λυριστής που αναφέρθησε σε όσα πρέπει να γίνουν για να ισχυροποιηθεί η εικόνα της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας του περιφερειακού συμβουλίου.

«Περιμένουμε να δούμε αλλαγές. Πολλά μέλη θέλουν να δουν διαφοροποιήσεις σε αρκετά ζητήματα. Η αντιπολίτευση στο Νότιο Αιγαίο είναι μια χαρά . Έχουμε κάνει αρκετή δουλειά όλα τα  μέλη. Καταθέσαμε πολλές προτάσεις για την  κοινωνία .Όταν ο πρόεδρος ανακοινώνει  πως δεν θα συνεχίσει πρέπει να γίνουν κάποιες ζυμώσεις στο μέλλον», δήλωσε στον Sky 100.8 o ο κ. Λυριστής.

Όσο για το ποιος θα είναι στο τιμόνι της παράταξης ο κ. Λυριστής είπε  πως εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

«Δεν ήταν αναγκαίο να γίνουν τόσο νωρίς οι ανακοινώσεις. Όταν κάποιος εκλέγεται οφείλει να τιμά την ψήφο των πολιτών.Αν δεν θέλει να παραμείνει επίσης πρέπει να το κάνει  νωρίς.Αν ο κ. Γλυνός επιθυμεί να φύγει ή αν επιθυμεί να  μείνει  είναι δικαίωμα του. Ωστόσο τα πράγματα πρέπει να ξεκαθαρίζουν νωρίς. Τώρα έχει ξεκινήσει κουβέντα στη Ρόδο για το τι συμβαίνει με την  Συμμαχία Ν. Αιγαίου. Η παράταξη όμως συνεχίζει τη δουλειά της. Συμμετέχει στις επιτροπές και καταθέτει προτάσεις.  Φαίνεται μια χαλάρωση η οποία δεν υφίσταται. Τα  μέλη της παράταξης θέλουν να αποδείξουν το αντίθετο.   Εσωτερικά ζητήματα υπάρχουν στην πολιτική και σε όλες τις παρατάξεις», τόνισε ο κ . Λυριστής.

Σε ερώτηση αν θα έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα και να ανοίξει η διαδοχή ο κ. Λυριστής τόνισε πως ο κ. Γλυνός έπρεπε να διατυπώσει πιο ξεκάθαρα τις σκέψεις του.

«Θεωρώ  ότι δεν χρειάζονταν να γίνουν ανακοινώσει στα μέσα ενημέρωσης αυτή την περίοδο. Θα μπορούσε να πει ότι παραιτείται   και να αναλάβει  κάποιος άλλος. Όπως όμως διατυπώθηκε  το θέμα εκτιμήσαμε πως δεν ήταν σωστό να ζητήσουμε την παραίτηση του.  Δεν οδηγούμε κανένα σε παραίτηση,. Δεν είμαστε ρωμαική αρένα στην παράταξη», τόνισε.

Σε ερώτηση για το πώς η παράταξη μπορεί να ισχυροποιήσει την εικόνα του ο κ. Λυριστής είπε:

«Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος σε αυτή την περίπτωση είναι στρωθεί στη δουλειά. Η μόνη ελπίδα που υπάρχει  είναι μόνο μέσω   της σκληρής δουλειάς. Μόνο έτσι θα φανεί πως αυτή η παράταξη δεν είναι ένα πυροτέχνημα.Γίνεται προσπάθεια να φανεί πως από τη μια πλευρά υπάρχει μια ισχυρή προσωπικότητα και μια ανίσχυρη από την άλλη. Δεν συμφωνώ με αυτό.  Μιλάμε για δύο διαφορετικούς ανθρώπους που αντιλαμβάνονται διαφορετικά την πολιτική. Ο κ. Γλυνός αντιλαμβάνεται τη πολιτική με τους όρους που ο καθένας αντιλαμβάνεται στην  Ελλάδα.  Δεν νομίζω ότι ο κ. Γλυνός ότι μπορεί να αντιπαρατεθεί στην περιφερειακή αρχή που τις περισσότερες φορές χρησιμοποιεί το περιφερειακό συμβούλιο με όρους αγένειας. Εμείς μιλούσαμε πάντα με προτάσεις.Εμείς δεν θέλουμε να φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο. Αυτό που χρειάζεται από μας   είναι να εντείνουμε τη δουλειά και κάποια μέλη να πάρουν ρόλο. Κάποια μέλη που δεν έχουν φανεί πρέπει να δείξουν την αξία τους να εντείνουν την παρουσία τους. Πρέπει να αλλάξει ο αντιπολιτευτικός λόγος»¨.

Σε ερώτηση αν θα πρέπει να παραμείνει ο κ. Γλυνός ο κ. Λυριστής είπε:

«Η  παράταξη αναμένει πράγματα. Αν θα υπάρξει δηλαδή κάποια διαφοροποίησης. Εκεί θα δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης. Αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή,  θα πρέπει να  αντικατασταθεί η ηγεσία και να ξεκινήσουν διαδικασίες  ώστε η Συμμαχία Ν Αιγαίου να αντιπαρατεθεί ισχυρά στην περιφερειακή αρχή»

 

 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το πιο ενδιαφέρον

Ο σταθμός που λειτουργεί από το 1992. Ο πρώτος ενημερωτικός ραδιοσταθμός στο Αιγαίο και ο πρώτος που καθιέρωσε το ενημερωτικό site, που λειτουργεί παράλληλα με τον ραδιοφωνικό σταθμό. Ο sky αδιάλειπτα λειτουργεί σε συνεργασία με τον ΣΚΑΙ 100,3 . Copyright © RADIOTOYRISTIKI SA

Στο site αυτό χρησιμοποιούμε εργαλεία που αποθηκεύουν μικρά αρχεία (cookies) στον υπολογιστή σας. Τα cookies κάνουν το site αυτό να “τρέχει” χωρίς προβλήματα και να δημιουργεί cookies πλοήγησης (statistics cookies). Για καλύτερες υπηρεσίες, πατήστε ΑΠΟΔΟΧΗ.