Aκόμη στην αρχή και όχι στην αρχή του τέλους, είναι οι διαδικασίες για την κατασκευή της γέφυρας στην Κρεμαστή, σε αντίθεση με  όσα έχουν ανακοινωθεί, σύμφωνα με το ΜέΡΑ25 Δωδεκανήσου.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του κόμματος, πρόκειται για ένα έργο που παρά την αναγκαιότητα του, δεν ξεκίνησε καν να κατασκευάζεται, ενώ θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από την περιφερειακή αρχή που το κάνει σημαία, όταν οι περιστάσεις την βολεύουν ή όταν θέλει να επιτεθεί στους… αντιπάλους της.

Στη χθεσινή συνεδρίαση τα  μέλη της Οικονομικής Επιτροπής ενέκριναν την προκαταρκτική μελέτη, καθώς και τις υποστηρικτικές τα τεύχη  δημοπράτησης, τους  όρους  διενέργειας και τον ορισμό της Επιτροπής Διεξαγωγής του ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υλοποίηση του έργου. Με την προκαταρκτική μελέτη γίνεται  και η  δημοπράτηση του έργου ή χρειάζεται και η οριστική και πόσος χρόνος θα απαιτηθεί μέχρι να εκπονηθεί να εγκριθεί και να χρηματοδοτηθεί και αυτή;

Το σημαντικότερο γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του έργου η μελέτη η οποία είχε εκπονηθεί επί θητείας του κ. Γιάννη Μαχαίρίδη,  κόστισε 440.000 που προέβλεπε την σύνδεση της οδού με το νέο κυκλοφοριακό  κόμβο που περιλαμβάνει το νέο χωροταξικό σχέδιο και επί πλέον θα συνδέονταν και με το έργο της  νέας εισόδου  της πόλεως ;

Τελικά πόσος  είναι ακόμη ο χρόνος αναμονής, μέχρι να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου, γιατί το μόνο  που κάνει η περιφερειακή αρχή, κατά τη συνηθισμένη της τακτική είναι ένα Flash Back  στο παρελθόν με το γνωστό ανάθεμα, στους προηγούμενους που δημοπράτησαν το έργο.

Από το 2014 στο οποίο αναφέρθηκε  τόσες φορές στη χθεσινή ανακοίνωση η περιφερειακή αρχή γιατί φθάσαμε στο 2021 για να εγκριθεί η προκαταρκτική μελέτη αντί να έχει τελειώσει το έργο;

Το έργο για το οποίο δεν γνωρίζουμε αν έχει ρωτηθεί ο Δήμος Ρόδου,  θα δώσει όμως  πραγματικά λύση στο πρόβλημα ή θα είναι περιορισμένης …χρήσεως αν αναλογιστεί κανείς, τα όσα προβλέπει το νέο χωροταξικό σχέδιο ;

Γιατί αν ισχύσει κατά γράμμα το νέο χωροταξικό, τότε έχουμε να κάνουμε με ένα έργο που θα λειτουργήσει για λίγο και μετά θα αχρηστευθεί,  ενώ θα έχουν δαπανηθεί για αυτό τόσα χρήματα.

Αν ο δρόμος προς  τη  νέα γέφυρα της Κρεμαστής, πεζοδρομηθεί, τότε ποιος ο λόγος κατασκευής της όταν όλοι γνωρίζουν ότι είναι το κυριότερο μέσο πρόσβασης στο αεροδρόμιο της Ρόδου;

Αν δεν μπορεί η γέφυρα λόγω πεζοδρόμησης της οδού να καλύψει τον κυκλοφοριακό όγκο από και προς το αεροδρόμιο   ποιους θα εξυπηρετήσει τελικά το  έργο;

Ο  Δήμος Ρόδου θα  προχωρήσει τελικά σε τροποποίηση του νέου χωροταξικού για να λειτουργήσει σωστά αυτό το έργο;

Προβλέπεται στα πλαίσια του έργου  διάνοιξη της οδού γεγονός που σημαίνει πως πρέπει να  γίνει απαλλοτρίωση  για να  καθαιρεθούν  τα κτίσματα  που υπάρχουν εκεί  ή θα έχουμε  ένα στενό δρόμο που δεν θα εξυπηρετεί κανένα;

Καιρός να σταματήσει η βεντέτα για όσες υποδομές δρομολογήθηκαν και έγιναν επί θητείας του κ. Γιάννη Μαχαιρίδη και να υλοποιηθούν έργα από τη σημερινή περιφερειακή αρχή. Γιατί πέρα από φωτογραφίες, δελτία τύπου, αυτοδιαφήμιση, κορδέλες  κορώνες, βόλεμα των ημετέρων,  λάσπη και μπάζα οικοδομής  στους αντιπάλους,  δεν έχουμε δει τίποτε άλλο.

Δεν υπάρχει  σχέδιο και όραμα, για τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες των επομένων δεκαετιών για να μείνει και κάτι σε ότι αφορά τα έργα και τις  αναγκαίες υποδομές  στις επόμενες γενιές.

 439 total views,  4 views today