Με άρθρο-παρέμβαση ο Αντιστράτηγος ε.α. Νικόλαος Χιονής καταθέτει σειρά προτάσεων για την τόνωση του Τουρισμού, μέσα από την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

Ο κ. Χιονής αναφέρει ότι η Ρόδος δείχνει το δρόμο εν μέσω κρίσης και ακολουθούν αντίστοιχα οι άλλοι τουριστικοί προορισμοί στη χώρα, ενώ σημειώνει ότι μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά, αρκεί να σκεφτόμαστε ελληνικά και πρακτικά.

Αναλυτικά το άρθρο:

Δεν είμαι “ΕΙΔΙΚΟΣ” λένε όμως ότι είμαι “ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ” και δίνω “ΛΥΣΕΙΣ”. Διαβάζω πολλά στον Τύπο, ακούω, βλέπω ανησυχίες, προβλέψεις δυσοίωνες, όμως ουδείς σκέφτεται το αυτονόητο που είναι η ελληνική οικογένεια.

Η ελληνική οικογένεια δημιούργησε τον τουρισμό, η ελληνική οικογένεια θα σώσει τον τουρισμό.

Αντί να σκεφτόμαστε εκτός Ελλάδος, ας σκεφτούμε εντός Ελλάδος τι μπορώ να κάνω με τους Έλληνες, δημιουργώντας και παρέχοντας:

– Γενναία, δυναμική κι εκτός συναγωνισμού πακέτων 7-14 ημερών που θα περιλαμβάνουν ελκυστική διαμονή σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες κόστους το πολύ έως 20-30 ευρώ με πρωινό κι ένα γεύμα, δωρεάν ακτοπλοϊκό εισιτήριο, δωρεάν ενοικίαση αυτοκινήτου,  δωρεάν ακτοπλοϊκά εισιτήρια για δύο το πολύ νησιά π.χ Σύμη, Καστελόριζο.

-Πρόβλεψη, για όσους επιλέξουν το πακέτο, παροχής έκπτωσης 60% διαμονής σε κόκκινη περίοδο για το έτος 2021 και 50% για το έτος 2022.

-Παροχή εκπτωτικού κουπονιού 200 ευρώ σε όσους επιλέξουν το πακέτο, για αγορά τροφίμων σε συνεργασία με μεγάλα καταστήματα τροφίμων

-Λοιπές παροχές ανάλογα μπορούν να θεσπιστούν. Όπως καταλαβαίνουμε όλοι μας άμεσα, δηλαδή ” ΠΡΟΧΤΕΣ” πρέπει να δρομολογηθούν λύσεις ως προς τη κατεύθυνση αυτή ώστε να είμαστε περισσότερο αποτελεσματικοί και φυσικά πειστικοί στην Ελληνική οικογένεια, διότι εάν περιμένουμε τον Ιούνιο, Ιούλιο θα χάσουμε το τραίνο και θα είμαστε αναξιόπιστοι. Εκτιμώ ότι αντιλαμβανόμαστε όλοι μας τα οφέλη καθόσον επιτυγχάνεται:

-Αναγνώριση της δύναμης της ελληνικής οικογένειας και του Έλληνα – Κίνηση της αγοράς καθόσον η κατανάλωση φέρνει το κέρδος, όπως έλεγε ο παππούς μου.

-Αξιοπιστία καθόσον διαπιστώνεται ότι οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών μονάδων (διαθέτοντας το 50% των κλινών τους τουλάχιστον για τη στήριξη των ανωτέρω) μη υπολογίζοντας στο κέρδος που φυσικά δεν θα έχουν για εφετος κινούν την τουριστική οικονομία της Ελλάδος ως η ατμομηχανή του τόπου σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία.

-Είμαστε ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, χωρίς να περιμένω και να εξαρτώμαι από τρίτους. Δημιουργούμε πρόγραμμα με στόχο

-Τα Δωδεκάνησα, η Ρόδος δείχνει το δρόμο εν μέσω κρίσης και ακολουθούν αντίστοιχα οι άλλοι τουριστικοί προορισμοί στη χώρα.

Εν κατακλείδι, μπορούμε περισσότερο, μπορούμε καλύτερα, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά ως χώρα και εν μέσω κρίσης αρκεί να σκεφτόμαστε ελληνικά και πρακτικά.

 1,784 total views,  2 views today