Τις ισχυρές προοπτικές ανάκαμψης της κρουαζιέρας στη Ελλάδα και ευρύτερα στην Ανατολική Μεσόγειο σηματοτοδοτεί η επιλογή της SilverSea Cruises να πραγματοποιήσει την επίσημη εκδήλωση ονοματοδοσίας του Silver Moon ένα νεότευκτο υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο της, στο λιμάνι του Πειραιά, από όπου και ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι.

Για φέτος το Silver Moon έχει προγραμματίσει 70 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια και πολλές βέβαια από αυτές σε ανεξερεύνητους νησιωτικούς προορισμούς για το κοινό της κρουαζιέρας όπως η Αμοργός, η Σύρος και η Πάτμος.

Ο αριθμός αυτός σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών της Silver Sea αναμένεται να διπλασιαστεί το 2022, ενώ η εταιρεία θα προσθέσει και δεύτερο πλοίο.
Αποφασιστικής σημασίας στην επιλογή του Πειραιά ως Home port για την SilverSea Cruises ήταν η στάση της ελληνικής κυβέρνησης σύμφωνα με δηλώσεις του Richard D. Fain, Προέδρου και CEO της Royal Carribean Cruises, στον όμιλο της οποίας ανήκει η Silversea Cruises .

«Η κυβέρνηση ήταν υποστηρικτική και μας γνωστοποίησε το πλάνο της επανεκκίνησης ήδη από τον Φεβρουάριο ώστε να μπορέσει να υπάρξει σωστός προγραμματισμός. Η ζήτηση είναι πολύ ισχυρή για το 2022-2023 αλλά και για την επόμενη χρονιά και σε αυτό συμβάλλει του γεγονός ότι και οι εταιρείες κρουαζιέρας προσαρμόστηκαν εγκαίρως υιοθετώντας όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα για να διασφαλίσουν όσο γίνεται την υγειονομική προστασία των ταξιδιωτών τους» είπε ο κ. Fain που ήρθε χθες τη χώρα μας αποκλειστικά για να παραστείς την εκδήλωση.

«Η Κυβέρνησή μας ήταν η πρώτη στον κόσμο που υποστήριξε τη βιομηχανία κρουαζιέρας και προσέφερε τη βοήθειά της που επέτρεψε σε περισσότερα από 40 κρουαζιερόπλοια να επιστρέψουν στους μοναδικούς μας προορισμούς. Ειδικά η Silversea έκανε επανεκίνηση με τρία πλοία. Η ομάδα μας δούλεψε πολύ σκληρά με την ομάδα σας για να το πετύχουμε» είπε από την πλευρά του ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης προσθέτοντας ότι «στόχος μας στο Υπουργείο Τουρισμού είναι να δημιουργήσουμε στενές συνεργασίες με όλες τις εταιρείες κρουαζιέρας και να επεκτείνουμε τη σεζόν και να προσφέρουμε μοναδικούς προορισμούς και λιμάνια προσέγγισης σε ένα αυξανόμενο κοινό κρουαζιέρας που επιθυμεί να εξερευνήσει την αυθεντική Ελλάδα».

Το Silver Moon, το νεόκτιστο πλοίο της εταιρείας Silversea Cruises, εξειδικεύεται στα ταξίδια υψηλών απαιτήσεων. Η κρουαζιέρα κοστίζει από 9.000 ευρώ και φτάνει μέχρι τα 23.000 ευρώ για την προεδρική σουίτα εντός του πλοίου, η οποία είναι ήδη κλεισμένη για τις φετινές διαδρομές του.

Το πλοίο ναυπηγήθηκε τον Αύγουστο του 2020 και ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά κρουαζιέρες από Πειραιά με σταθμούς νησιά του Αιγαίου και την Κύπρο.

Ο σχεδιασμός φέτος της Silversea Cruises, όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα, Σπύρος Αλμπέρτης, αποτελεί έκφραση εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό και ειδικότερα την ελληνική κρουαζιέρα. «Η εταιρία δείχνει έμπρακτα την προτίμησή της στη χώρα, που μπορεί να αναπτύξει μεγάλη δυναμική τα επόμενα χρόνια στις υψηλής ποιότητας κρουαζιέρες»

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη τις επιθυμίες των επιβατών για μη συνωστισμό, επιβιβάζει φέτος μόνο 300 με 320 άτομα σε κάθε κρουαζιέρα, παρότι το πρωτόκολλο προβλέπει το 75% της δυναμικότητας του πλοίου που φτάνει τα 680 άτομα.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Γελασάκη, ναυτικό πράκτορα της Silver Sea Cruises «η παρουσία του Silver Moon στα Ελληνικά νερά δημιουργεί ισχυρή βάση για ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού σε μια δύσκολη περίοδο αλλά και τόνωσης της κίνησης σε λιμάνια της χώρας, που δεν είναι και συνήθεις προορισμοί της κρουαζιέρας».

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει συμπεριλάβει πάνω από 20 νέους προορισμούς στην Ελλάδα όπως π.χ. τη Σύρο, εκτός από τα συνηθισμένα λιμάνια που είναι η Σαντορίνη,. Μύκονος, Ρόδος, Κέρκυρα κ.λ.π.

Επίσης βάσει στοιχείων της εταιρείας κάθε επισκέπτης της ξοδεύει περίπου 300 έως 400 δολ ανά λιμάνι, εξαιρουμένων των δαπανών για τυχόν εκδρομές που θα πραγματοποιήσει.

Στην περίπτωση του Silver Moon ακολουθείται το μοντέλο free flow όπου οι τουρίστες αποβιβάζονται και δεν επισκέπτονται αναγκαστικά συνεργαζόμενα με την εταιρεία καταστήματα των νησιών αλλά όποιο επιθυμούν οι ίδιοι, γεγονός που ενισχύει πολύ μεγαλύτερο μέρος της τοπικής κοινωνίας.

Όσο για τις αγορές που επιλέγουν την κρουαζιέρα για τις διακοπές τους, μεγάλη κινητικότητα καταγράφεται φέτος από την αμερικανική αγορά, ενώ ισχυρή ζήτηση παρατηρείται από τους Γερμανούς, τους Ισπανούς, τους Γάλλους, τους Αμερικανούς αλλά κι από βαλκάνιους, όπως Ρουμάνους και Βούλγαρους.

Πηγή: Ot.gr

 

 436 total views,  4 views today