Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ρουμάνης: Έχουμε σχετική ύφεση με τον Covid-19 αλλά πρέπει να προσέχουμε

Published

on

Ρουμάνης:  Έχουμε σχετική ύφεση με τον Covid-19  αλλά πρέπει να προσέχουμε

Στο νοσοκομείο της Ρόδου νοσηλεύονται 31 άτομα όπως δήλωσε σήμερα στον Sky 100,8 o διοικητής των νοσοκομείων Ρόδου και Καρπάθου κ. Γρηγόρης Ρουμάνης.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά τηντρίτη δόση του εμβολίου έχουν κάνει 60.000 άτομα. Όσο για το νέο εμβόλιο  της novamax γίνονται οι ετοιμασίες ώστε όταν  έρθει στην Ελλάδα να γίνεται και στη Ρόδο για να έχουν περισσότερες επιλογές οι πολίτες.

«Σήμερα νοσηλεύουμε 31 ασθενείς. Δεν έχουμε κάποιον που να είναι διασωληνωμένος. Οι περισσότεροι είναι άνω των 75 ετών και ανεμβολίαστοι. Αυτό επιβαρύνει την υγεία τους και τη διαδικασία νοσηλείας τους», δήλωσε ο κ. Ρουμάνης.

Σε ερώτηση αν  έχει επιβραδυνθεί ο ρυθμός των θανάτων από κορονοϊό.

«Τις τελευταίες ημέρες έχει μειωθεί η προσέλευση των πολιτών για θέματα κορονοϊού αλλά και ο ρυθμός των θανάτων. Το 2022 ξεκίνησε άσχημα. Τώρα μπήκαμε σε καλύτερη φάση. Το τρέχον έτος μέχρι τώρα  έχουμε 33 θανάτους από Covid. Και οι συμπολίτες μας που είναι μεγάλη σε ηλικία πρέπει να κάνουν όλες τις δόσεις των εμβολίων», τόνισε ο κ. Ρουμάνης.

 

 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το πιο ενδιαφέρον

Ο σταθμός που λειτουργεί από το 1992. Ο πρώτος ενημερωτικός ραδιοσταθμός στο Αιγαίο και ο πρώτος που καθιέρωσε το ενημερωτικό site, που λειτουργεί παράλληλα με τον ραδιοφωνικό σταθμό. Ο sky αδιάλειπτα λειτουργεί σε συνεργασία με τον ΣΚΑΙ 100,3 . Copyright © RADIOTOYRISTIKI SA

Στο site αυτό χρησιμοποιούμε εργαλεία που αποθηκεύουν μικρά αρχεία (cookies) στον υπολογιστή σας. Τα cookies κάνουν το site αυτό να “τρέχει” χωρίς προβλήματα και να δημιουργεί cookies πλοήγησης (statistics cookies). Για καλύτερες υπηρεσίες, πατήστε ΑΠΟΔΟΧΗ.