“H νέα δημοτική θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η Ρόδος να είναι πανέτοιμη σε όλους τους τομείς για να υποδεχτεί τους πρώτους τουρίστες που θα αφιχθούν με την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου του 2020, και ότι, θα συνδέσει τον πολιτισμό με τον τουρισμό”
Aυτό υπογράμμισε μεταξύ άλλων σε ομιλία του χθες ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Κώστας Ταρασλιάς καλωσορίζοντας στη Ρόδο, τον πρόεδρο της TUI Γερμανίας κ. Marek Andryszak , τα υψηλόβαθμα στελέχη της που τον συνόδευαν ,καθώς και 60 δημοσιογράφους και bloggers από τη Γερμανία, που βρέθηκαν στο νησί και κάλυψαν την
εναρκτήρια εκδήλωση της TUI Γερμανίας στο ξενοδοχείο TUI Sensimar Atlantica Imperial στα Κολύμπια.
Στην ομιλία του ο κ. Ταρασλιάς τόνισε τα ακόλουθα αναλυτικά:
Πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσω για την ευγενική πρόσκληση και την ευκαιρία αυτής της συνάντησης. Μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία κάθε πρωτοβουλία που αποδεικνύει στην πράξη πως έχουμε τις δυνατότητες να πετύχουμε πολλά περισσότερα για τη Ρόδο, τους Ροδίτες και το μέλλον τους.
Η σημερινή παγκόσμια συγκυρία για την οικονομία και τον τουρισμό είναι γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες. Χρειάζεται δημιουργικότητα, συνεργασία, αμεσότητα και πάνω απ’ όλα εμπιστοσύνη ώστε να καταφέρουμε να ανοίξουμε καινούργιους δρόμους και να εγγυηθούμε στις γενιές που έρχονται μετά από εμάς πως θα μπορέσουν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα στον τόπο μας.
Ο Όμιλος TUI, με ηγετική θέση στην παγκόσμια τουριστική αγορά και με δυναμική παρουσία για περισσότερο από 50 χρόνια στην Ελλάδα, είναι θα έλεγα στρατηγικός εταίρος σε αυτή την προσπάθεια να αναδείξουμε τη μοναδικότητα της Ρόδου ως παγκόσμιου, φιλόξενου, πολυθεματικού προορισμού, με ιστορία, με πολιτισμό και κυρίως με πολιτισμό στην καθημερινότητα όλων, κατοίκων και επισκεπτών.
Έχει λοιπόν τεράστια αξία η προτίμηση και η εμπιστοσύνη του Ομίλου TUI στη Ρόδο. Όπως και η επιτυχημένη συνεργασία με την οικογένεια Νικολαΐδη, όπως και το λανσάρισμα νέων προϊόντων όπως το Sensatori. Δείχνουν πως μπορούμε να κινηθούμε με αυτοπεποίθηση μπροστά και να πετύχουμε κρίσιμους στόχους όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η καταπολέμηση της εποχικότητας, η προβολή της Ρόδου, η προσέλκυση επισκεπτών από παραδοσιακές και νέες αγορές.
Πρέπει να αποδεχθούμε όλοι πως δεν ζούμε μόνοι μας στο νησί μας. Ζούμε στην πλανητική οικονομία των παγκόσμιων δικτύων. Η λύση στο αίνιγμα της ανάπτυξης είναι το άνοιγμα στον κόσμο, το άνοιγμα στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η παγκόσμια αγορά. Όμως για να υπάρχει μια ρεαλιστική βάση στην επιδίωξη αυτή πρέπει να έχουμε ένα πράγμα κατά νου. Τίποτα δεν χαρίζεται. Η επιτυχία μας θα κριθεί από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αναδεικνύουμε. Περισσότερη εξωστρέφεια σημαίνει περισσότερη ανταγωνιστικότητα και περισσότερη ανταγωνιστικότητα σημαίνει καλύτερη ζωή στη Ρόδο. Δεν επιλύεται διαφορετικά αυτή η εξίσωση.
Εκεί ακριβώς στοχεύουμε ως νέα Δημοτική Αρχή προκειμένου να δώσουμε ποιότητα στη ζωή πρώτα απ’ όλα των ίδιων των Ροδιτών και βεβαίως στους επισκέπτες που μας τιμούν με την προτίμησή τους. Αυτό δεν είναι ούτε κάτι απλό, ούτε κάτι εύκολο, όταν μάλιστα υπάρχουν συσσωρευμένα προβλήματα χρόνων κι όταν κάθε μέρα ανακαλύπτουμε “σκελετούς κρυμμένους στην ντουλάπα”.
Όμως πιστεύουμε πως μπορούμε να πετύχουμε. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, δίνοντας ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης τον καλύτερο εαυτό του, μπορούμε να υπηρετήσουμε το κοινό καλό. Τη Ρόδο που λάμπει, τη Ρόδο του κοσμοπολιτισμού, τη Ρόδο που διακρίνεται και επιβραβεύεται.