Τι δείχνουν οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024 | Οι βασικές διαπιστώσεις έρευνας

143

Το 2024 θα είναι μια κομβική χρονιά για την ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς διαφαίνονται σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα ταξίδια.

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει έρευνα της Skyscanner για τις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024. Η έρευνα, βασισμένη σε εκτεταμένα δεδομένα και έρευνες καταναλωτών, διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες το 2024 δεν αναζητούν απλώς μια απόδραση, αλλά αναζητούν βαθύτερες, πιο ουσιαστικές, συνδέσεις με τους προορισμούς τους. Αυτή η αλλαγή δεν αφορά μόνο πού ταξιδεύουν οι άνθρωποι, αλλά πώς επιλέγουν να το κάνουν, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στον ταξιδιωτικό κλάδο.

Ιδού οι βασικές διαπιστώσεις της έρευνας

Στο επίκεντρο το Βιώσιμο Ταξίδι 

Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις που εντοπίστηκαν για το 2024 είναι η αυξανόμενη σημασία των βιώσιμων ταξιδιών. Περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν επιλογές φιλικές προς το περιβάλλον, από την επιλογή αεροπορικών εταιρειών με χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα έως την επιλογή καταλυμάτων που δίνουν προτεραιότητα στην περιβαλλοντική ευθύνη. Αυτή η συνειδητή αλλαγή καθοδηγείται από την αυξανόμενη επίγνωση του αντίκτυπου των ταξιδιών στον πλανήτη, με πολλούς να επιδιώκουν να ελαχιστοποιήσουν το αποτύπωμα άνθρακα ενώ εξερευνούν τον κόσμο.

Αυξάνονται οι ψηφιακοί νομάδες

Καθώς η εργασία εξ αποστάσεως κερδίζει σταθερά έδαφος, οι άνθρωποι συνδυάζουν όλο και περισσότερο ταξίδια και εργασία. Προορισμοί που προσφέρουν εξαιρετική συνδεσιμότητα και ευνοϊκά περιβάλλοντα εργασίας γίνονται hotspots για ψηφιακούς νομάδες, που θέλουν να εξισορροπήσουν την παραγωγικότητα με τη χαρά της εξερεύνησης.

Εξατομίκευση στα ταξίδια

Η εξατομίκευση παίρνει επίσης προτεραιότητ στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό. Οι ταξιδιώτες το 2024 αναζητούν εμπειρίες προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτή η απαίτηση οδηγεί τους ταξιδιωτικούς παρόχους να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες επιλογές, από εξατομικευμένα δρομολόγια έως εξατομικευμένες εμπειρίες διαμονής και φαγητού.

Η τεχνολογία ως βοηθός ταξιδιού

Η τεχνολογία συνεχίζει να είναι ένας σημαντικός παράγοντας σε αυτή τη νέα ταξιδιωτική εποχή. Από τις προτάσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη έως την εικονική πραγματικότητα προορισμών, η τεχνολογία κάνει τα ταξίδια πιο προσιτά και καθηλωτικά. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό και τις εμπειρίες δεν είναι απλώς μια ευκολία αλλά μια αναγκαιότητα για τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

Όπως υπογραμμίζεται, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία εισέρχεται σε ένα νέο κεφάλαιο. Οι τάσεις που εντόπισε η Skyscanner αντικατοπτρίζουν μια παγκόσμια κοινότητα ταξιδιωτών που είναι πιο συνειδητοποιημένοι, πιο επικεντρωμένοι στις δικές τους επιθυμίες και με πιο εξατομικευμένη προσέγγιση στα ταξίδια. Αυτή η εξέλιξη υπόσχεται όχι μόνο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εξερευνούμε τον κόσμο, αλλά και να επηρεάσει τη βιομηχανία με ουσιαστικό και διαρκή τρόπο. Έτσι, το μέλλον των ταξιδιών φαίνεται όχι μόνο πιο υπεύθυνο και καινοτόμο, αλλά και πιο συναρπαστικό για τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.

 Ο τουρισμός της γειτονιάς αυξάνεται

Η έρευνα, εξάλλου, της American Express “Global Travel Trends Report” εντόπισε μια έντονη εστίαση των ταξιδιωτών σε μοναδικές ευκαιρίες περιήγησης «που τους δίνουν μια γεύση της τοπικής κουλτούρας και τους επιτρέπουν να εξερευνήσουν κρυμμένα διαμάντια που οι φίλοι πίσω στην πατρίδα τους δεν γνωρίζουν».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Vienna Tourist Board, Norbert Kettner, δήλωσε σχετικά: «Οι επισκέπτες αναζητούν πλέον καθηλωτικές εμπειρίες και μια σύνδεση με την τοπική ταυτότητα και τον τρόπο ζωής, εκτιμώντας τις τοπικές σπεσιαλιτέ, τις χειροτεχνίες και τον πολιτισμό. Επιζητούν γνήσιες, εμπνευσμένες συναντήσεις μακριά από τα τουριστικά πλήθη».

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν αυτές τις εμπειρίες κατεβαίνουν ολοένα και περισσότερο από τα καθιερωμένα τουριστικά μονοπάτια και πηγαίνουν σε λιγότερο γνωστές γειτονιές της πόλης.