Το μνημονικό και κυρίως τη διάθεση των ανθρώπων ηλικίας άνω των 50 ετών από χώρες εντός και εκτός Ευρώπης αλλά και από την Ελλάδα για να ανακαλύψουν μια άλλη Ρόδο μέσα από τον πολιτισμό τη γαστρονομία και τα αξιοθέατα της στοχεύει να αφυπνίσει η καμπάνια του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού που φέρει τον τίτλο Ρόδος 5-0.
Αυτό υπογράμμισε μεταξύ άλλων μιλώντας στον Sky Διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Διονύσης Τσιλιγκίρης.
«Στόχος της καμπάνιας είναι να ξυπνήσουμε το μνημονικό των ανθρώπων άνω των 50 ετών για να έρθουν στο νησί μας. Απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που θέλουν να εξερευνήσουν τη Ρόδο να δουν πως ζούμε εδώ να γευθούν τη γαστρονομία μας να ανακαλύψουν μέρη που δεν τα βλέπει κανείς το καλοκαίρι. Να ανακαλύψουν μια άλλη Ρόδο. Το βίντεο επιδιώκει να κεντρίσει το ενδιαφέρον για τα διαφορετικά πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος στο νησί», τόνισε ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ.
Ο κ. Τσιλιγκίρης υπογράμμισε πως ουσιαστικά παρουσιάζεται ένα νέο προϊόν που απευθύνεται σε όσους ταξιδεύουν τη χαμηλή τουριστική περίοδο.
Σε ερώτηση για την απήχηση που είχε το βίντεο της καμπάνιας ο κ. Τσιλιγκίρης είπε :
“Είχε 30.000 views το πρώτο δωδεκάωρο. Πιστεύω πως το βίντεο θα φθάσει πάρα πολύ ψηλά”.
Ωστόσο προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το βίντεο με τα περισσότερα views στον ΠΡΟΤΟΥΡ ήταν αυτό με τις κοπέλες των καλλιστείων στις Πηγές Καλλιθέας δείγμα της πρόθεσης του κοινού να βλέπει κάτι διαφορετικό .
Όσο για το χειμερινό τουρισμό ο κ. Τσιλιγκίρης δήλωσε πως είναι μια δύσκολη υπόθεση και δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ένα βίντεο.
Μιλώντας για τα βίντεο που γυρίζονται για την προώθηση και την προβολή τόνισε πως δεν γίνεται να διαρκούν περισσότερο από ένα λεπτό και πρέπει να περιγράφουν την ιδέα με τις σωστά επιλεγμένες εικόνες που εναλλάσσονται γρήγορα και την κατάλληλη μουσική .
Σε ερώτηση γιατί δεν επελέγησαν και άλλα ξενοδοχεία αλλά και η Μεσαιωνική Πόλη για την προβολή της διαφορετικής Ρόδου ο κ. Τσιλιγκίρης είπε ότι έπρεπε να χωρέσουν πολλά πράγματα μέσα σε ένα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού και ο χρόνος περιόριζε την επιθυμία για περισσότερες εικόνες .
Μαθητικός τουρισμός
Σε ερώτηση για το πως εξελίσσονται οι προσπάθειες για την προσέλκυση μαθητών στη Ρόδο το Νοέμβριο ο κ. Τσιλιγκίρης είπε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα εξαιτίας των εμποδίων για τη μεταφορά των παιδιών στο νησί.
«Είναι δύσκολα τα πράγματα. Έχουμε ένα μεγάλο αγκάθι που λέγεται μεταφορικό. Δεν μπορούμε να βρούμε λύση γιατί τα εισιτήρια είναι ακριβά. Έχει εγκαταλειφτεί πλήρως η αεροπορική μεταφορά των μαθητών. Υπάρχει μικρή απογοήτευση από τους πράκτορες στην Αθήνα για το κατά πόσο θα μπορέσουμε να φέρουμε τα παιδιά στη Ρόδο. Από το νησί έγιναν καλές τιμές από τους ξενοδόχους.Τα σχολεία άνοιξαν χθες. Εμείς θα κάνουμε τις επαφές που πρέπει και έχουμε δρόμο μπροστά μας .Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος»
Επαφές όπως τόνισε ο κ. Τσιλιγκίρης έγιναν με στελέχη και των δύο αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και διαπιστώθηκε πως υπάρχει θέμα με τις θέσεις αλλά και τις τιμές των εισιτηρίων.
Οι προσπάθειες που έγιναν αφορούν τη διακίνηση μαθητών στη Ρόδο στο διάστημα από τις 27 Νοεμβρίου μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου.
Ωστόσο η προσπάθεια για τις αφίξεις των μαθητών στη Ρόδο τον Μάρτιο του 2023 συνεχίζεται καθώς όπως τόνισε ο κ. Τσιλιγκίρης είναι μια διαφορετική περίπτωση.