Σε χειμωνιάτικους ρυθμούς έχει μπει πλέον η αγορά της Ρόδου αφού η κίνηση εξακολουθεί να μην παρουσιάζει αύξηση παρά τις προσδοκίες των καταστηματαρχών.

Μπορεί να έχει ξεκινήσει ήδη η αντίστροφη μέτρηση για την περίφημη Black Friday οι διαφημίσεις των εταιρειών και οι οδηγίες των καταναλωτικών οργανώσεων να πέφτουν βροχή, αλλά οι καταναλωτές παραμένουν παγωμένοι και αδιάφοροι για τις προσφορές.

Μιλώντας στο skyrodos.gr o γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου κ. Κώστας Σπανός τόνισε πως η κίνηση είναι υποτονική.

“Η κίνηση στη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν σημείωσε αύξηση. Οι καταναλωτές είχαν άλλες υποχρεώσεις να καλύψουν. Οι αγορές που έκαναν δεν είχαν σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο στην αγορά. Όταν οι πολίτες δεν διαθέτουν χρήματα τίποτα δεν μπορεί να τους δελεάσει”, δήλωσε ο κ. Σπανός.

Ο κ. Σπανός τόνισε ότι οι συχνές μικρές ή μεγάλες εκπτωτικές περίοδοι στην πραγματικότητα βλάπτουν την αγορά.

“Δεν βλέπουμε όφελος από τις συχνές εκπτώσεις. Όταν οι καταναλωτές δεν έχουν χρήματα δεν αγοράζουν. Παλαιότερα ο θεσμός λειτουργούσε για αντιπληθωρισμό. Τώρα η κατάσταση έχει αλλάξει. Όλο αυτό δεν βοηθάει τις επιχειρήσεις που περιμένουν κάτι καλύτερο από την κυβέρνηση”, είπε ο κ. Σπανός.

Αναφορά έκανε ο κ. Σπανός και στην πολύωρη διακοπή της ηλεκτροδότησης που βύθισε στο σκοτάδι χιλιάδες οικίες και επιχειρήσεις στη Ρόδο.

“Έχουμε σε λειτουργία όχι ένα αλλά δύο εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για να μην υπάρχουν προβλήματα. Και συμβαίνει το αντίθετο. Ζητήματα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης έπρεπε να τα έχουμε λύσει εδώ και καιρό. Δεν είναι δυνατόν να καταρρέουν τα δίκτυα με την πρώτη βροχή”, τόνισε ο κ. Σπανός και προσθέσε ότι έπρεπε ήδη να είχαν προχωρήσει οι διαδικασίες για την ηλεκτρική σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Ο κ. Νίκος Μπόνης

Στις εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης στην ΕΣΕΕ μετέχει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Νίκος Μπόνης.

“Μαζί με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Κω κ. Πασχάλη Βρακίδη διεκδικούμε δύο θέσεις στο συμβούλιο της ΕΣΕΕ”, πληροφόρησε το skyrodos.gr ο κ. Μπόνης.

 Η Black Friday 

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου αναφέρεται στην BLACK FRIDAY, κρίνοντας πως είναι μια προωθητική ενέργεια.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης

Όπως γνωρίζετε, πέρυσι δοκιμάστηκε για δεύτερη φορά η προωθητική ενέργεια, η επονομαζόμενη και ως «Black Friday». Σύμφωνα με αυτήν, πραγματοποιούνται εκτεταμένες προσφορές προϊόντων, κυρίως σε κλάδους όπως τα ηλεκτρικά είδη και τα προϊόντα τεχνολογίας.

Δεν αποτελεί θεσμοθετημένη εκπτωτική περίοδο ή περίοδο προσφορών αλλά τα τελευταία χρόνια τείνει να καθιερωθεί διεθνώς ως παγκόσμια εμπορική «γιορτή».

Σύμφωνα δε με την ειδική έρευνα του ΙΝΕΜΥ, η εφαρμογή της αποδείχθηκε επιτυχημένη, καθώς συνέβαλε στην αύξηση του τζίρου των συμμετεχουσών επιχειρήσεων και στην τόνωση της αγοράς σε αυτούς που συμμετείχαν.

Αν και η προωθητική ενέργεια καθιερώθηκε κατά κύριο λόγο από πολυεθνικές επιχειρήσεις, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να αφήσουμε αυτό το πεδίο ελεύθερο μόνο για τους μεγάλους. Μπορούν και οι μεσαίοι και οι μικροί επιχειρηματίες να εκμεταλλευθούν το εργαλείο αυτό προωθώντας τις πωλήσεις τους.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου επιδιώκει προτείνει και ενθαρρύνει την συμμετοχή των τοπικών επιχειρήσεων στην Black Friday.

Για όσους από εσάς τελικώς αποφασίσουν να συμμετέχουν στην προωθητική ενέργεια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εφαρμόζονται οι όροι και κανόνες της Υπουργικής Απόφασης 56885/19-11-2014 για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων και προαιρετικά το ποσοστό της μείωσης σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.

Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα και αυτό ισχύει και για την Black Friday.

Η τήρηση των προϋποθέσεων αυτών είναι αυτονόητη, γιατί οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται πρόστιμα λόγω λάθους και μάλιστα σε αυτήν την δύσκολη εποχή. Συγκεκριμένα, για τους παραβάτες προβλέπεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο των 5.000 €. Εάν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους, ως προς την ακρίβεια των αναγραφόμενων τιμών ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων προϊόντων ή όταν ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσο με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 €, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης. Ταυτόχρονα με τα παραπάνω μπορεί να επιβάλλεται και αυτοτελές πρόστιμο 1.000 έως 3.000 € για κάθε μία από τις παραβάσεις που περιλαμβάνονται στο άρθρο 78 των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ.

 266 total views,  4 views today