Connect with us

Subscribe

Uncategorized

Bild: Η Ρόδος η προμετωπίδα του τουρισμού

Προμετωπίδα του ελληνικού τουρισμού η Ρόδος δέχεται αγάπη ακόμη και από τη γνωστή για την κίτρινη απόχρωση του ύφους της εφημερίδα Bild του ελληνικού τουρισμού η Ρόδος δέχεται αγάπη ακόμη και από τη γνωστή για την κίτρινη απόχρωση του ύφους της εφημερίδα Bild

Η γερμανική εφημερίδα Bild έχει πιάσει τον σφυγμό των αναγνωστών της, ίσως μάλιστα να έχει πλάσει και τη δική της σχολή στο δημοσιογραφικό προϊόν της. Και δεν ορρωδεί ούτε ενώπιον υλικού, όπως προχωρημένα “ροζ βίντεο”, για να ικανοποιήσει το αναγνωστικό της κοινό που είναι, στην πλειονότητά του, άνδρες ηλικίας από 50 έως 59 ετών. Είναι ηλικιακή κατηγορία ατόμων που ακόμη εργάζονται, πίνουν καμιά μπύρα με τα φιλαράκια τους μετά τη δουλειά, πληρώνουν (υψηλούς) φόρους και ελαφρά τη καρδία ασπάζονται καμπάνιες, όπως αυτή που έκανε η Bild την περίοδο της δημοσιονομικής κρίσης καλώντας τους Έλληνες “να πουλήσουν τα νησιά τους μαζί με την Ακρόπολη” για να αποπληρώσουν τα χρέη στους Γερμανούς φορολογούμενους. Είναι τα ίδια νησιά που οι Γερμανοί τουρίστες λατρεύουν, επισκέπτονται πολλές φορές τον χρόνο, και δεν θα ήθελαν επουδενί να καταστραφούν από πυρκαγιές και θεομηνίες, πόσο μάλλον να πουληθούν.

Μια εβδομάδα δωρεάν all inklusive

Αλλά η Bild παραμένει Bild και ξέρει να ελίσσεται. Αυτή τη φορά επέλεξε μια άλλου είδους, ύφους και επιπέδου καμπάνια υπέρ των ελληνικών νησιών, και δη της πυροκαμμένης Ρόδου.

Με τον τίτλο «Kalimera, Rhodos», κλήρωσε 50 από τους αναγνώστες της για μια εβδομάδα στο νησί. “Γλύτωσε την τελευταία στιγμή, αλλά η ζωή συνεχίζεται, πρέπει να συνεχιστεί στη Ρόδο ακόμη κι αν το σοκ από τις πυρκαγιές δεν έχει υποχωρήσει” αναφέρεται στο συνοδευτικό κείμενο. ” Ο δήμαρχος της Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης κάνει διαφήμιση για τουρίστες και ελπίζει ότι θα δώσετε στο πανέμορφο νησί μια ευκαιρία ή θα του παραμείνετε πιστοί”. Η καμπάνια δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς της επικούρηση της TUI, του μεγαλυτέρου τουρ οπερέιτορ στον κόσμο με έδρες το Βερολίνο και το Ανόβερο. 500 πτήσεις της την εβδομάδα έχουν προορισμό τη Ρόδο. Ο επικεφαλής της Ζεμπάστιαν Έμπελ επισκέφθηκε το νησί για να αποκτήσει εικόνα του μεγέθους των καταστροφών, και τώρα η TUI κλήρωσε 50 αεροπορικά εισιτήρια για μια εβδομάδα δωρεάν all inklusive. Ένα ταξίδι last minute για τους “έτοιμους από καιρό”. Η συμπεριφορά των Ροδιτών φαίνεται να έπαιξε καθοριστικό ρόλο και ίσως δημιουργήσει σχολή ως υπόδειγμα αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων, όταν δεν υπάρχουν σχέδια αντιμετώπισης πυρκαγιών.

Και η υπόσχεση Μητσοτάκη;

Εδώ επιστρέφουμε και πάλι στην Bild. «Η Ρόδος έχει τόσα πολλά να προσφέρει» επισημαίνει. «Η Λίνδος, μεταξύ άλλων, θεωρείται μια από τις πιο όμορφες πόλεις της Μεσογείου και θα σας καταπλήξει όταν επισκεφθείτε την Ακρόπολη. Την περίοδο που διανύουμε (Αύγουστος) μπορείτε επίσης να παρατηρήσετε χιλιάδες πεταλούδες Αρλεκίνος στην Κοιλάδα των Πεταλούδων στη δυτική πλευρά. Ή να επισκεφθείτε έναν από τους πολλούς καλλιτεχνικούς θησαυρούς της Ρόδου στα πολυάριθμα μοναστήρια και τις εκκλησίες».

Οι αποσκευές των 50 τυχερών είναι έτοιμες, όπως και τα αεροσκάφη TUIFly που θα πετάξουν από το Ντίσελντορφ, το Ανόβερο, τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο. Μέχρι το Σάββατο μεσολαβούν μερικές ώρες. Οι φωτογραφίες των ξενοδοχείων όπου θα καταλύσουν οι Γερμανοί σού κόβουν την ανάσα. Με καλαίσθητες πισίνες για μικρούς και μεγάλους και άμεση πρόσβαση στην παραλία με άμμο. Από τις φωτογραφίες δεν διακρίναμε εάν πέρασε κι από εδώ το«κίνημα της πετσέτας».

Πάντως με αναρτήσεις τους στο διαδίκτυο οι Γερμανοί επικροτούν την πρωτοβουλία και εύχονται να πετύχει το κίνημα κατά της «μαφίας της ομπρέλας».

Όσοι δεν ανήκουν ανάμεσα στους 50 τυχερούς της Bild, και είναι πολλοί αυτοί, περιμένουν την υλοποίηση της υπόσχεσης από τον Έλληνα πρωθυπουργό για μια δωρεάν εβδομάδα στη Ρόδο, σε όσους επέστρεψαν λόγω πυρκαγιών. Σύμφωνα με την Kölner-Stadt Anzeiger κανείς δεν ξέρει πού μπορεί να υποβάλει σχετική αίτηση. “Βρισκόμαστε σε επαφή με την ελληνική κυβέρνηση για να αποσαφηνιστούν οι όροι-πλαίσιο για τους Γερμανούς τουρ οπερέιτορ” λέει ο ΄Ααγκε Ντινχάουπτ, εκπρόσωπος Τύπου της TUI. Για παράδειγμα, πρέπει να αποσαφηνιστεί αν η δωρεάν εβδομάδα διακοπών πρέπει να δαπανηθεί σε ξενοδοχεία που έχουν επιλεγεί εκ των προτέρων από τους τουρ οπερέιτορ ή θα υπάρχουν κουπόνια για ένα ξενοδοχείο επιλογής. Ο Γερμανικός Ταξιδιωτικός Σύνδεσμος (DRV) έχει ήδη επικοινωνήσει με την ελληνική κυβέρνηση χωρίς να έχουν δοθεί ακόμη πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Και το Κέντρο Καταναλωτών της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας συμβουλεύει επίσης τους πολίτες να περιμένουν και να αποφεύγουν προς το παρόν ερωτήσεις στους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Click to comment

Το πιο ενδιαφέρον

ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ του 20χρονου Ροδίτη και του Αλβανού

COVER STORY

“Εφυγε” τελικά η 24χρονη Μιράντα από τη Σορωνή

COVER STORY

Connect
Newsletter Signup

ΕΜΑΙL

Στο site αυτό χρησιμοποιούμε εργαλεία που αποθηκεύουν μικρά αρχεία (cookies) στον υπολογιστή σας. Τα cookies κάνουν το site αυτό να “τρέχει” χωρίς προβλήματα και να δημιουργεί cookies πλοήγησης (statistics cookies). Για καλύτερες υπηρεσίες, πατήστε ΑΠΟΔΟΧΗ.