Μεγάλο το ενδιαφέρον για την Ημερίδα που οργανώνει η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΠΟΤ Tourism Think Tank με θέμα: «Brand Value |Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» για ξενοδοχεία, τουριστικές επιχειρήσεις και σπουδαστές των τουριστικών σχολών, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου του Υπουργείου Τουρισμού, στο χώρο της Σχολής στο ΘΕΡΜΑΙ. Η Ημερίδα είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.00. Προσέλευση στις 09.30. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://forms.gle/TK7kC1LKjVogyZ4M8.
Για τους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν διαδικτυακά, Zoom Meeting: https://us06web.zoom.us/j/83489298942?pwd=b6K4OaTuplnqETY0d4clPpftDCTFEv.1
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: μέλη της ΕΠΟΤ, με μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο:
Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου, Marketing Manager Sheraton Rhodes Resort, θα αναπτύξει τα θέματα:
- Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών (reviews)
- Διαχείριση και τρόποι αξιοποίηση τους
- Ορισμός και αναγνώριση UGC
- Αξιοποίηση πελατειακού περιεχομένου στα social media
και ο Γιώργος Σκιαδόπουλος eCommerce Category Manager Skroutz, θα αναπτύξει τα θέματα:
- Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
- Branding & Positioning
- Newsletters
- Best Practises & παραδείγματα στον κλάδο
Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών.
Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίαση τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – TOURISM THINK TANK» (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.